0

نظام‌نامه تدوین برنامه راهبردی سازمان تعزیرات حکومتی ابلاغ شد

دسته بندی ها : سازمان تعزیرات حکومتی 5 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 466 بازدید

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی نظام‌نامه تدوین راهبردی این سازمان را در ۱۲ ماده و در ۲ سطح میان‌مدت(۵ ساله) و بلندمدت(۱۰ ساله) به منظور ساماندهی برنامه‌های راهبردی و عملیاتی سازمان ابلاغ کرد.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی: این نظام نامه در دوازده ماده و در دو سطح میان مدت (پنج ساله) و بلند مدت (ده ساله) و به منظور ساماندهی برنامه های راهبردی و عملیاتی سازمان تنظیم و تدوین وبه معاونین و مدیران کل ستادی و اجرایی ابلاغ شد.

حاکمیت تفکرد راهبردی و استقرار و تقویت نظام برنامه ریزی در سازمان، هماهنگی و یکپارچه سازی نظام مند برنامه های میان مدت و بلند مدت، ایجاد هم افزایی مبتنی بر تعامل عملکردی تمامی واحدهای سازمان منطبق با برنامه ، برقراری تعامل میان نظام برنامه ریزی ، اجرایی ، کنترل و مدیریت عملکرد و هوشمند سازی سازمان در مقابل تاثیرات محیط داخلی و خارجی و افزایش قدرت انطباق برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده از اهداف این نظام نامه است.

در این نظام نامه ماموریت ها، ارزشها ، چشم انداز، راهبردها و شاخص ها آن از جمله برنامه های بلند مدت بر شمرده شده است.

در این نظام نامه تدوین برنامه راهبردهای سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص برنامه های عملیاتی و تحقق آن و همچنین به منظور برنامه ریزی و راهبردی و عملیاتی در حوزه نظام برنامه ریزی چهار کمیته تخصصی مطالعات و پیشگیری ، حقوقی و دادرسی، منابع انسانی و اداری و استاندارد سازی و فن آوری تعریف شده اند.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یک × چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!