0

برداشت از حساب بانکی توسط همسر دوم

دسته بندی ها : فضای مجازی 22 آذر 1396 مدیر سایبرلا 438 بازدید

رئیس پلیس فتا استان کرمان گفت: زن جوانی که از طریق فضای مجازی اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانکی همسرش نموده بود توسط کارشناسان این پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ ستاد امین یادگار نژاد تصریح کرد: در پی شکایت مردی به این پلیس و اعلام اینکه مدتی قبل از حساب بانکی‌ام طی چندین فقره مبلغ 19 میلیون ریال برداشت شده، پرونده با موضوع برداشت غیر مجاز از حساب در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات علمی، پلیسی و با بررسی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان این پلیس مشخص گردید مبلغ فوق جهت خرید اینترنتی به صورت طلا و جواهر صورت گرفته و در نهایت شخصی که اقدام به برداشت از حساب شاکی را  نموده است همسر دوم شاکی بوده که از طریق فعال کردن رمز دوم اقدام به خرید اینترنتی نموده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در همین راستا و با هماهنگی مقام قضایی  متهم دستگیر که در ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده ولی با توجه به ادله موجود، در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف و بیان نمود چون در مرحله متارکه بوده‌اند به جهت انتقام جویی از وی  اخاذی نمود است.

سرهنگ یادگارنژاد در این خصوص تصریح کرد: هر گونه اعمال مجرمانه توسط افراد خاطی در فضای مجازی توسط پلیس فتا پیگیری خواهد شد پس می‌طلبد که افراد نسبت به رفتارهای خود در فضای مجازی دقت بیشتری داشته و از انجام هر گونه جرمی خودداری نمایند.

وی اضافه کرد: اما اگر افراد بخواهند با انگیزهایی مثل تسویه حساب شخصی، انتقام جویی و اخاذی عمل کنند علاوه بر اینکه مشکل حل نمی‌شود احتمال به وجود آمدن مشکلاتی بدتر نیز  وجود دارد.

سرهنگ یادگارنژاد تاکید کرد: در نگهداری اطلاعات حساس و مهم خود به ویژه اطلاعات بانکی بسیار دقت کنید و رمز های خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید و رمزهای بانکی را  به صورت دوره‌ای تغییر دهید.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − سیزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!