0

احتمال بازبینی قرارداد خط آهن ایران-ارمنستان مطرح شد

دسته بندی ها : خدمات حقوقی تخصصی, قراردادهای حقوقی 4 مهر 1396 مدیر سایبرلا 504 بازدید

ارمنستان با تاکید بر ضرورت تسریع در آغاز پروژه خط آهن 300 کیلومتری این کشور به مقصد ایران، اعلام کرد که در صورت ادامه شرایط کنونی، قرارداد امضا شده با شرکت روسی مسئول اجرای این پروژه را بازبینی می کند.

به گزارش ایرنا، واهان مارتیروسیان وزیر حمل و نقل، ارتباطات و فناوری اطلاعات ارمنستان از ادامه مذاکرات با شرکت Rasia FZE در باره اجرای قرارداد احداث خط راه آهن به ایران خبر داد.

بنا به اعلام روز گذشته خبرگزاری «آرمن پرس»، مارتیروسیان افزوده که شرکت روسی موظف به یافتن سرمایه گذار برای اجرای این پروژه است.

وی افزود: بر پایه قرارداد امضا شده، شرکت Rasia FZ موظف به یافتن سرمایه گذار در خط راه آهن ایران-ارمنستان است و در مذاکرات اخیر با این شرکت نیز پیشنهاد سرعت بخشیدن به حل موضوع ارائه شده است که در غیر این صورت ایروان توافق را بازبینی خواهد کرد.

برپایه ارزیابی ها، این طرح که نیازمند جذب سه میلیارد و 200 میلیون دلار سرمایه گذاری است، در صورت اجرا، افزون بر کاهش طول مسیر و هزینه استفاده از شبکه ریلی نسبت به جاده از طریق خاک ارمنستان به عنوان خط ارتباطی دریای سیاه تا بنادر خلیج فارس، برای این کشور هم یک مزیت اقتصادی ترانزیتی خواهد بود

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!