0

اگزیم بانک کره جنوبی تامین مالی 85 درصد پروژه تولید پنتان عسلویه را بر عهده گرفت

دسته بندی ها : فضای مجازی 15 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 478 بازدید

در پی انعقاد قرارداد بین شرکت پتروصنعت پارس و یک شرکت کره ای، اگزیم بانک کره جنوبی تامین مالی 85 درصد پروژه تولید پنتان عسلویه را بر عهده گرفت

انجمن حسابداران خبره: قرارداد (EPCF) تامین مالی، مهندسی، خرید و ساخت پروژه تولید پنتان عسلویه توسط شرکت پتروصنعت پارس مجری طرح پنتان عسلویه و یک شرکت کره جنوبی (PIELDS ENGINEERS) به امضا رسید که بر اساس آن، اگزیم بانک کره جنوبی تامین مالی 85 درصد پروژه تولید پنتان عسلویه را بر عهده گرفت.

به گزارش انجمن حسابداران خبره ایران، مدیرعامل طرح پنتان عسلویه امروز (چهارشنبه) در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، افزود: پروژه تولید پنتان عسلویه با سرمایه گذاری 50 درصدی گروه سرمایه گذاری انتخاب و 50 درصد پتروشیمی دالاهو اجرای خواهد شد که 15 درصد تامین مالی این پروژه توسط این دو شرکت و 85 درصد توسط اگزیم بانک کره جنوبی انجام خواهد شد.

آرش وحیدی ارزش این پروژه را 58 میلیون دلار ذکر کرد و گفت: شرکت کره ای برای تامین مالی این پروژه با اگزیم بانک کره جنوبی قرارداد امضا کرده و این بانک قرار است 51 میلیون دلار از منابع مورد نیاز را تامین کند.

وی دوره بازپرداخت این فاینانس (تامین مالی) را پنج ساله ذکر کرد و ادامه داد: پروژه تولید پنتان عسلویه در زمینی به مساحت سه هکتار در 20 ماه اجرایی خواهد شد؛ به نظر می رسد فاز اجرایی این پروژه از ابتدای تیرماه شروع و بهمن سال آینده راه اندازی شود.

مطابق این گزارش، عملیات اجرایی ساخت طرح ١٧۵ هزار تنی پنتان عسلویه به عنوان یکی از طرح های راهبردی و مصوب صنعت پتروشیمی انجام خواهد شد و برای ساخت آن برنامه زمانبندی ١٩ ماهه پیش بینی شده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دو × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!