0

جابرانصاری: قرارداد اس300 در مسیر اجرا است

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 دی 1394 مدیر سایبرلا 499 بازدید
حسین جابر انصاری روز دوشنبه در نشست خبری در پاسخ به سوالی پیرامون پیگیری های جمهوری اسلامی برای اخذ غرامت از ایران در ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: نخستین بحث آن است که غرامت گروگان های آمریکایی از محله جریمه ای که از یک بانک فرانسوی گرفته شده پرداخت می شود. بخشی از این مبلغ توسط دولت آمریکا برای آنچه که اصطلاحا به غرامت گروگان های آمریکایی در ایران نامیده می شود، اختصاص پیدا کرده است. در اینجا هیچ بحثی در مورد منافع و اموال ایران مطرح نیست.

ایرنا: وی در پاسخ به سوالی در خصوص تحویل سامانه اس 300 و طرح شکایت ایران از روسیه در دادگاه لاهه گفت: یکی از توافقات بین ایران و فدراسیون روسیه این موضوع بود. در مقطعی روسیه به استناد قطعنامه های تحریم شورای امنیت اعلام کرد که امکان اجرای قرارداد نیست و براساس مکانیسم ها و ساز و کارها در قراردادهای بین المللی از این حیث ایران طرح شکایت برای استیفای حقوق دولت و ملت ایران را مطرح کرد.

جابر انصاری افزود: در فضای جدید پس از برجام، دولت فدراسیون روسیه آمادگی خود را برای تحویل سامانه و اجرای قرارداد دو جانبه بین المللی را و عمل به تعهداتش را اعلام کرد و در خصوص این موضوع بین دو طرف مذاکراتی صورت گرفته و در مسیر اجرا است. مهم استیفای حقوق ایران در قالب این قرارداد است که اگر محقق شود براساس توافقات جدید اقدامات انجام خواهد شد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    4 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!