0

کاربران در شهرهای انتخاباتی مرحله دوم مراقب حملات هکرها باشند

رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در توصیه به کاندیداهای محترم انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در دور دوم گفت: این عزیزان از تبلیغ در گروهها و کانالهای ناشناخته شبکه های اجتماعی پرهیز نمایند و مراقب افراد نفوذی(مخالف) و هکرهای احتمالی باشند

سایبرلا (CYBERLAW) به نقل از پلیس فتا: سرهنگ دوم علی رضا آذردرخش در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی استانها گفت: این مرحله نیز همچون مرحله اول حساس است و پلیس فتا ناجا نظارت کاملی بر فضای مجازی در خصوص فعالیت انتخاباتی نامزدهای مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.

وی با اشاره به ناکامی دشمنان در مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی برای ایجاد شائبه های تقلب و … تصریح کرد: ضرورت دارد هم کاندیدهای انتخاباتی در این مرحله و هم شهروندانی که در انتخحابات شرکت می کنند با توجه به محل سکونت خود باید مراقب فعالیت انتخاباتی خود در فضای مجازی باشند.

رئیس اداره پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا ادامه داد: این عزیزان در نظر داشته باشید در فضای مجازی بسیاری از افرادی که از دشمنان ایران و نظام اسلامی هستند تلاش دارند جو روانی منفی ایجاد نموده و به تخریب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و نظام دست بزنند که همراهی کاربران ایرانی با این جریانات منفی فقط سوژه خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه می گردد و بنابراین در برخورد با این قبیل سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی سعی نماییم هیچ گونه کامنت گذاری و اشتراک گذاری نکنند و در نظر سنجی های کاذب که اکثراً با برنامه ریزی های قبلی و در جهت دلسرد کردن کردن شهروندان شهرهای مرحله دوم انتخابات است شرکت نکنند.

سرهنگ آذردرخش نسبت به حملات هکرها و فیشرها به کاربران در این شهرها هشدار داد و گفت: کاربران مراقب باشند از دانلود کلیپهایی که تحت عنوان تبلغات انتخاباتی در فضای سایبر و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد خودداری کنند چرا که احتمال آلوده بودن این کلیپ ها به بد افزار و تروجان وجود دارد که می تواند سیستم های آنها را آلوده کند.

وی در توصیه به کاربران فضای مجازی در شهرهای انتخاباتی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: هموطنان عزیز در این شهرها و حتی دیگر شهرها تلاش نمایند تا در استفاده از اخبار و اطلاعات انتخاباتی در دام هکر ها گرفتار نشوند که این امر بسیار خطرناک است و ممکن است عواقب قانونی در پی داشته باشد .

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه × 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!