0

امضای بزرگترین قرارداد اقتصادی جهان

دسته بندی ها : قراردادهای حقوقی 8 آبان 1395 مدیر سایبرلا 496 بازدید

وزیران بازرگانی کره جنوبی، ژاپن و چین امروز شنبه در نشست سالانه خود در توکیو توافق کردند تا بزرگترین قرارداد اقتصادی جهان را در حمایت مشترک از تولید داخلی خود در راستای کاستن از اثرات منفی کاهش رشد اقتصاد جهانی بر اقتصاد خود امضاء کنند.

ایرنا: خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی به نقل از یک بیانیه وزارت بازرگانی این کشور اعلام کرد که ‘جو یونگ هوان’ وزیر بازرگانی کره جنوبی امروز در دیدار با ‘هیروشیجه سکو’ و ‘گائو هوچنگ’ همتایان ژاپنی و چینی خود در توکیو تاکید کرد که روند کاهش رشد اقتصاد جهانی نباید مانع از آن شود که این سه کشور نخواهند و نتوانند به چنین توافقی برای حمایت از تولیدات داخلی خود دست یابند.

براساس این گزارش، آنها ضمن ابراز نگرانی از روند کاهش سیاست های حمایتی از تولیدات داخلی، توافق کردند تا گفت و گوهای میان خود را با هدف امضای این قرارداد سه جانبه تجاری برای نیل به هدف مشترک افزایش دهند.

براساس این گزارش، اگرچه کره جنوبی، چین و ژاپن از زمان راه اندازی این نشست های مشترک سالانه در سال ۲۰۱۲ تاکنون دستاورد چندانی برای امضای یک قرارداد نداشتند، اما اگر این نشست ها بتواند به امضای چنین قراردادی بیانجامد، این بزرگترین قرارداد اقتصادی جهان میان سه کشوری خواهد بود که تولید ناخالص داخلی مشترک آنها به حد بی سابقه ای از ۱۵ تریلیون دلار فراتر می رود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 + پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!