0

برداشت غیرمجاز منشی مطب از حساب بانکی پزشک

با تلاش ماموران پلیس فتای استان فارس خانم منشی که از حساب صاحب کار خود به صورت غیر مجاز برداشت و خرید اینترنتی انجام داده بود، دستگیر شد .

پلیس فتا: رئیس پلیس فتای استان فارس از کشف پرونده برداشت غیر مجاز در شیراز خبر داد که بسیار در پرونده های پلیس فتا رایج، و با موضوع مشابه اتفاق افتاده است.

سرهنگ “سیدموسی حسینی” در این خصوص توضیح داد: شاکی این پرونده یک پزشک می باشد که با اعتماد به منشی مطب، اطلاعات کارت اعتباری خود را دراختیار وی قرار می دهد.

وی ادامه داد: منشی که اطلاعات کارت اعتباری شاکی را در اختیار دارد با استفاده از اینترنت اقدام به خرید گوشی تلفن همراه نموده و از حساب وی مبلغ 35 میلیون ریال برداشت می کند.
رئیس پلیس فتا استان فارس اظهار کرد: با تلاش کارشناسان پلیس فتا متهم شناسایی، احضار و در بازجویی به جرم انتسابی خود اعتراف کرد.

حسینی افزود: این متهم در اظهارات خود می گوید؛ زمانی که در اینترنت مشغول جستجو کردن صفحات بودم، تبلیغ فروش یک گوشی تلفن همراه هوشمند، توجه من را جلب کرد، اما به این دلیل که توان خرید آن را نداشتم با استفاده از حساب دکتری که در مطب وی مشغول به کار هستم اقدام به خرید اینترنتی کردم که هیچوقت تصور نمی کردم روزی شناسایی شوم.

وی بیان کرد: در روزهای آغاز بکار این منشی در مطب، دکتر کارت عابربانک و اطلاعات حساب بانکی اش را به او سپرده تا برایش چند خرید انجام دهد و به این طریق از مشخصات حسابش با اطلاع می شود و با فعال کردن رمز دوم به وسیله اینترنت، از حساب وی خرید می کند.

رئیس پلیس فتا استان فارس به شهروندان هشدارداد: آن دسته از افرادی که اطلاعات حساب بانکی یا کلمات عبور خود را در اختیار نزدیکان یا دوستان خود قرار می دهند، نه تنها زمینه ارتکاب اینگونه جرائم را برای افراد فراهم می کنند، بلکه ممکن است خود را متحمل خسارت گردانند و مشکلاتی را برای خود و اطرافیان به وجود آورند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    16 − سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!