0

ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی

نصرالله پژمان‌فر: ما طرحی به نام ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی داشتیم که در صحن علنی طرح شد و رای آورد اما یکی از همکاران اشکالی را به آن وارد کرد و شما (رئیس مجلس) آن را به کمیسیون صنایع ارجاع کردید. اما علی‌رغم پیگیری‌ها و مکاتبات طرح هنوز در این کمیسیون باقی مانده است.

ایرنا : یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره ادغام شورای عالی فناوری اطلاعات در شورای عالی فضای مجازی تذکر داد.
نصرالله پژمان‌فر در تذکری مستند به ماده 146 آیین‌نامه داخلی مجلس اظهار کرد: گزارشات طرح‌ها و لوایحه که از صحن علنی به کمیسیون‌ها برمی‌گردد باید ظرف مدت مشخصی تعیین‌تکلیف شود.

پژمان‌فر ادامه داد: ظاهراً به دلیل توافقات پشت‌پرده بنا ندارند این طرح را مورد رسیدگی قرار دهند. این امر بی‌احترامی به آرای نمایندگان است به ویژه اینکه رهبری هم حکمی برای منحل کردن شوراهای موازی با شورای عالی فضای مجازی ابلاغ کردند.
علی لاریجانی، رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر خاطرنشان کرد: فرمان اخیر آقا راجب شورای عالی فضای مجازی این بود که شورای موازی با آن حذف شوند. در شورا جلسه‌ای هم گذاشته شد و تقسیم کار صورت گرفت. اما بخشی از کار هم باید در مجلس انجام شود لذا ما از کمیسیون می‌خواهیم پیگیری کنند تا وظیفه مجلس در این باره انجام شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نوزده − 6 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!