0

اختلافات کاری دستمایه مزاحمت اینترنتی

دسته بندی ها : مزاحمت اینترنتی 9 اردیبهشت 1396 مدیر سایبرلا 346 بازدید

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان کردستان از شناسایی و دستگیری عامل مزاحمت اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ شاکری در این خصوص گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع مزاحمت در بستر اینترنت از شاکیه تحقیقات اولیه به عمل آمد که اظهار داشت شخصی ناشناس در فضای سایبری و با استفاده از نرم افزارهای پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی برای وی ایجاد مزاحمت می‌نماید.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با مراجع قضایی مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت. پس از اقدامات فنی و تخصصی مظنون شناسایی گردید.لذا با هماهنگی مقام محترم قضایی نسبت به شناسایی پاتوق مظنون اقدام و نامبرده در شهرستان سقز شناسایی و به پلیس فتا دلالت و پیرامون موضوع پرونده از متهم تحقیق گردید .

وی ادامه داد: متهم بعد از مواجه شدن با دلایل و مدارک مستند پرونده به بزه انتسابی معترف و اظهار داشت، قبول دارد پیام‌هایی در شبکه اجتماعی را برای شاکیه ارسال نموده است و دلیل آن این مطلب بوده است که با همسر شاکیه در یک محل کار می‌کردم‌ و کارفرما‌، همسر شاکیه را اخراج نموده و شاکیه من را مسبب اخراج همسرش می‌دانست و بر سر این موضوع با هم مشکل داشتیم و به انگیزه انتقام جویی و ضد اخلاقی اقدام به ارسال پیغام‌های مورد نظر برای وی نمودم‌.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کردستان گفت: لذا با توجه به اعتراف متهم به بزه انتسابی پرونده تکمیلاً در معیت طرفین به شعبه رسیدگی کننده ارسال و برای متهم به اتهام مزاحمت اینترنتی در فضای مجازی قرار قانونی مناسب صادر و روانه زندان گردید.

وی با بیان اینکه فضای مجازی محلی برای انتقام جویی یا حل و فصل مشکلات به وجود آمده در محل کار نیست، گفت: کاربران باید مراقب رفتار مجازی خود باشند و هر گونه ایجاد مزاحمت یا افشای اطلاعات شخصی دیگران جرم است و حسب قانون با آن برخورد می‌شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    17 − هشت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!