0

صدور قرار جلب به دادرسی در پرونده کینگ مانی

ارز دیجیتال - قوانین و مقررات ارزهای دیجیتالی

قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست در مورد چهار نفر از متهمین پرونده کینگ مانی با عنوان اتهامی اخلال در نظام اقتصادی کشور با حجم ۱۰۷ میلیون یورو صادر شد.

 قرار جلب به دادرسی از سوی شعبه رسیدگی کننده این پرونده در دادسرای جرایم رایانه ای صادر شده است. حجم ۱۰۷ میلیون یورو اخلال در نظام اقتصادی در جریان رسیدگی به پرونده از طریق بررسی‌های فنی به دست آمده و به این منظور تراکنش های مربوط به رمز ارز کینگ مانی شناسایی و مورد تحلیل قرار گرفته است.

با توجه به ابعاد کلان پرونده کینگ مانی و حدود ۴ هزار شکایت ثبت شده و پیچیدگی های فنی رمز ارزها، بررسی های دقیق فنی و کارشناسی در این خصوص زمان زیادی از رسیدگی به این پرونده را به خود اختصاص داده است.

مقرر است پرونده متهمین هرچه سریعتر در دادگاه رسیدگی و احکام متناسب صادر شود و زمینه برای پرداخت مطالبات مالباختگان فراهم گردد.

با توجه به ابعاد و موضوعات متنوع موجود در پرونده کینگ مانی از جمله موضوع کلاهبرداری، رمز ارز و بلاکچین، موضوع صرافی دیجیتال، موضوع بازاریابی شبکه ای و…، این پرونده می تواند به عنوان پرونده ای شاخص در دستگاه قضایی شناخته شود.

به دلیل انتشار شایعات مختلف در خصوص پرونده و سوء استفاده برخی سودجویان از شرایط موجود به کلیه شاکیان پرونده توصیه می شود اخبار مربوط به این پرونده را از طریق سایت ایران هشدار و شبکه های اجتماعی آن پیگیری کنند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 + 2 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!