0

مزاحمت‌های سایبری در شبکه های اجتماعی بخاطر یک حسادت

فردی که از طریق شبکه اجتماعی برای دوست خود ایجاد مزاحمت کرده بود توسط کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا: سرهنگ امینی با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان همدانی و با در دست داشتن مرجوعه‌ای قضایی مبنی بر مزاحمت اینترنتی در شبکه‌های اجتماعی و انتشار تصاویر خصوصی، به پلیس فتا مراجعه و خواستار رسیدگی به موضوع را داشته که شناسایی عامل مزاحمت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات فنی و به کار‌گیری شگرد‌های خاص پلیسی، مجرم شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی در نهایت متهم دستگیر شد.

سرهنگ امینی اظهار کرد: متهم که از دوستان نزدیک شاکی بود در بازجویی‌های فنی صراحتا به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را حسادت و از بین بردن محبوبیت شاکی در بین سایر دوستان عنوان کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پانزده + دوازده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!