0

دستگیری مزاحم اینترنتی ; انتشار شماره تلفن در شبکه های غیراخلاقی

دسته بندی ها : مزاحمت اینترنتی 26 دی 1394 مدیر سایبرلا 820 بازدید

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم غرب استان تهران از دستگیری مزاحم اینترنتی خبر داد.

پایگاه فتا : سرهنگ”عبدالله زاده پاشاکی” گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر انتشار شماره تلفن وی در شبکه های اجتماعی و ایجاد مزاحمت های پی در پی از شماره های نامعلوم، مأموران پلیس فتا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:شاکی در مراجعه به مأموران پلیس فتا اظهار داشت شب گذشته در پی تماس و پیامک هایی که از شماره های ناشناسی دریافت کرده متوجه شده شماره تلفنش با متنی غیراخلاقی در یکی از گروه های فاسد شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

“پاشاکی” ادامه داد:مأموران انتظامی پس از شنیدن اظهارات شاکی و بررسی های فنی شبکه های اجتماعی موفق به شناسایی متهم شده که با نام جعلی اقدام به انتشار شماره تلفن شاکی در یکی از گروه های غیراخلاقی شبکه های موبایل کرده بود.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم تصریح کرد:با تشکیل تیم عملیاتی و هماهنگی قضایی متهم دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس فتای رباط کریم انتقال شد.
این مقام انتظامی در پایان اضافه کرد:متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه اذعان داشت چند روز قبل با ایجاد یک پروفایل با نام جعلی، شماره تلفن شاکی را که از بستگان دور وی بوده به منظور انتقام جویی شخصی در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 − هفت =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!