0

گوگل تبلیغات آزار دهنده را حذف می کند

دسته بندی ها : خدمات حقوقی 13 خرداد 1396 مدیر سایبرلا 309 بازدید
شرکت گوگل اعلام کرده مرورگر کروم از سال آینده تبلیغاتی که به نظر می رسد برای کاربران آزاردهنده باشد را از وب سایت ها پاک می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، گوگل اعلام کرده مرورگر کروم از سال آینده تبلیغاتی که به نظر می رسد برای کاربران آزاردهنده باشد را از وب سایت ها پاک می کند.

این بیانیه در حالی صادر می شود که صدها میلیون کاربر اینترنت مسدودکننده های تبلیغات را روی رایانه های پی سی و تلفن های هوشمند خود نصب کرده اند. این تبلیغات کاربران را ردیابی می کنند و علاوه بر آن فرایند جستجو را برای او سخت می کنند.

مسدود کننده های تبلیغات خطری برای انتشاردهندگان آن به شمار می روند زیرا آنها از طریق تبلیغات دیجیتال درآمدزایی می کنند.

شیوه مسدود کردن تبلیغات گوگل با نمونه های کنونی متفاوت است. به عبارت دیگر اگر انتشار دهنده تبلیغ براساس قواعد خاصی عمل کند، می تواند پیام بازرگانی خود را نمایش دهد.

این قواعد نوع خاصی از پیام های بازرگانی را ممنوع می کند که بیش از همه برای کاربران آزار دهنده است.

این موارد شامل تبلیغاتی هستند که روی صفحه نمایش ظاهر می شوند، تبلیغات بزرگ که با بالا و پایین رفتن صفحه نمایش همچنان پابرجا هستند. همچنین تبلیغات ویدئویی که به طور خودکار با صدا پخش می شوند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نه − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!