0

کلاهبرداری از کافی نت عاقبت بازی های قمار

دسته بندی ها : قمار و شرط بندی 30 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 427 بازدید

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: فردی که اقدام به فریب و کلاهبرداری از صاحب کافی نت نموده بود توسط پلیس فتا استان یزد شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرگرد مرتضی ابوطالبی در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت مدیر یکی از کافی نت‌های سطح شهرستان مبنی بر اینکه فردی ناشناس به عنوان مشتری مراجعه نموده که پس از لحظاتی از من درخواست نمود با عابر بانک شخصی‌ام برای وی خرید اینترنتی انجام دهم‌، من هم طی 5 مرحله حدود یک میلیون تومان خرید اینترنتی انجام دادم که وی پس از لحظاتی با توجه به شلوغی کافی نت از محل خارج و اقدام به فرار نموده است‌، با توجه به اهمیت موضوع بررسی پرونده در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

این مقام مسئول عنوان کرد:  باتوجه به عکس و فیلمی که از طریق دوربین داخل کافی نت در اختیار شاکی بود متهم پس از پیگیری‌های لازم با توجه به دستور قاضی پرونده پس از دو روز در یکی دیگر از کافی نت‌ها دستگیر و به این پلیس دلالت داده شد.

سرگرد ابوطالبی بیان کرد: متهم صراحتاً به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود را از این نوع کلاهبرداری اینگونه بیان نمود، اینجانب تمام زندگی خود را در سایت‌های قمار بازی از دست داده‌ام و دیگر پولی برام باقی نمانده بود به همین جهت به کافی نت‌های شهرهای مختلف مراجعه و با جلب اعتماد صاحب مغازه از کارت آنها برای شارژ نمودن حساب کاربری در سایت‌های قمار استفاده و در فرصت مناسب متواری می‌گردیدم .

این مقام ارشد انتظامى یاد آور شد: بازی‌های قمار در ایران جزء موضوعات مجرمانه به حساب می‌آید؛ طبق قانون مجازات اسلامی مواد (۷۰۵ تا ۷۱۱) و ماده ۵۶۴ قانون مدنی، قمار و شرط ‌بندی جرم بوده و دایرکنندگان و شرکت‌کنندگان در این‌گونه مسابقات به استناد به مواد فوق‌الذکر مجرم محسوب می‌شوند

رئیس پلیس فتا استان یزد در این زمینه افزود: این روز‌ها برای قمار کردن نیازی به حضور در زیرزمین‌ها و برخی قهوه خانه‌ها نیست، زیرا که این دسته از بازی‌های قمار وارد فضای مجازی شده و افراد زیادی را نیز به خود جذب کرده است و متاسفانه شیوع بازی های قمار به حدی رسیده که تبدیل به نوعی اعتیاد در میان جوانان شده است؛ آنهایی که می‌بازند برای برگرداندن مال از دست رفته خود پای بازی مجدد می‌نشینند و آنهایی هم که می‌برند، طمع کرده و همچنان بازی را ادامه می‌دهند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!