0

معرفی کتاب: هرآنچه باید از قانون مدیریت خدمات کشوری بدانید

دسته بندی ها : معرفی کتاب 28 اسفند 1394 مدیر سایبرلا 464 بازدید

قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 8/7/1386 در حال حاضر مهمترین قانون در نظام اداری و استخدامی کشور محسوب می‌گردد.

میزان: توجه به مسایلی غیر از مباحث استخدام و حقوق و مزایای کارکنان از قبیل حقوق مردم، توجه به آموزش و توانمند سازی کارمندان، پیش بینی منشور اخلاقی و اداری کارکنان دستگاه های اجرایی، تأکید بر کوچک سازی دولت و فناوری اطلاعات و خدمات اداری از جمله نوآوری های آن به شمار می رود.

با توجه به جایگاه و خصوصیات بیان شده، آشنایی عموم مردم و به ویژه کارکنان و مدیران دستگاه ها، نهادها و مؤسسات دولتی با احکام این قانون در راستای اجرای بهتر آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

معاونت تدوین، تنقیح و انتشار قوانین و مقررات معاونت حقوقی ریاست جمهوری در راستای انجام وظایف خود یعنی تهیه و انتشار مجموعه های قوانین و مقررات موضوعی منقح، انتشار این قانون را در دستور کار قرار داده است.

با توجه به اهمیت و آثار اجرایی آیین نامه ها، تصویب نامه ها، تصمیم نامه ها، جداول و بخشنامه های راجع به این قانون و نیز لزوم دسترسی آسان مخاطبان به تمامی قوانین و مقررات مرتبط، مجموعه حاضر به عنوان مجموعه ای جامع مشتمل بر قانون مدیریت خدمات کشوری همراه با فرامین و قوانین مرتبط و تمامی مقررات مربوط اعم از مصوبات هیات وزیران، کارگروه های مرکب از وزیران( موضوع اصل 138 قانون اساسی) ، نمایندگان ویژه رئیس جمهور ( موضوع اصل 127 قانون اساسی)، شورای عالی اداری، معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور، نظریات معاونت حقوقی ریاست جمهوری در ارتباط با قانون مدیریت خدمات کشوری، آرای هیات عمومی دیوان عدالت اداری و ایرادات رئیس مجلس شورای اسلامی نسبت به مصوبات هیات وزیران مورد تهیه و تنقیح قرار گرفت.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!