0

لغو رای دهی الکترونیکی شهروندان خارج از فرانسه به دلیل تهدیدات سایبری

دسته بندی ها : تهدیدات سایبری 20 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 308 بازدید

دولت فرانسه قانونی را که اجازه می‌داد شهروندان فرانسوی خارج از مرزهای این کشور به صورت الکترونیکی در انتخابات ماه ژوئن شرکت کنند به دلیل نگرانی‌هایی درباره حملات سایبری لغو کرد.

به گزارش ایسنا، آژانس امنیت سایبری فرانسه با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: خطر حملات سایبری بسیار بالاست بنابراین آژانس تصمیم گرفته به منظور جلوگیری از تشدید این تهدیدها قانون رای دهی شهروندان فرانسوی خارج از کشور را مورد بررسی مجدد قرار دهد.

نگرانی درباره مداخله خارجی در انتخابات کشورهای غربی پس از ادعاها مبنی بر اقدام روسیه در هک کردن فرایند انتخاباتی آمریکا به شدت افزایش یافته است.
از سال ۲۰۱۲ شهروندان فرانسوی که خارج از این کشور زندگی می‌کنند اجازه یافتند تا به صورت الکترونیکی و تنها در انتخابات پارلمانی و نه ریاست جمهوری شرکت کنند.
فرانسه قرار است رئیس‌جمهور جدید خود را که انتخاباتی دو مرحله‌ای در ماه آوریل و مه برگزار کند.
در این میان انتخابات پارلمانی این کشور نیز طی دو مرحله و در روزهای ۱۱ و ۱۸ ژوئن برگزار خواهد شد.
شهروندان خارجی فرانسه که جمعیت آنها بیش از یک میلیون تن است در مجلس این کشور از سوی ۱۱ منطقه الکترال نمایندگی می‌شود.
در رقابت‌های انتخاباتی کمپین امانوئل مکرون به عنوان پیشتاز نظرسنجی‌ها می‌گوید،‌ مورد هدف رسانه‌های روسی و حملات اینترنتی آنها قرار گرفته است.
ماه گذشته نخست وزیر فرانسه نیز اعلام کرده بود که این کشور در مقابل هر کشوری که اقدام به مداخله در انتخابات ریاست جمهوری آن بکند دست به تقابل خواهد زد.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بیست − بیست =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!