0

انعقاد نخستین قرارداد بخش خصوصی سال ۹۷ در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد

گروه میثاق؛ احداث کارخانه تولید آرد ، بلغور و کنجاله ذرت با سرمایه گذاری حدود ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ، به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرانلاین، مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در آیین امضای قرارداد احداث کارخانه تولید آرد ، بلغور و کنجاله ذرت گفت این قرارداد پیرو امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری سال گذشته فیمابین بندرامیرآباد و شرکت آرین پروتئین سویا در روز ملی حمل و نقل در راستای جذب سرمایه گذاری ، افزایش مشارکت بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد منعقد شد.

مهندس رضوانی با اشاره به اینکه قرارداد احداث کارخانه تولید آرد ، بلغور و کنجاله ذرت به عنوان اولین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی بنادرکشور در سال ۹۷ می باشد افزود این کارخانه با سرمایه گذاری تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در ۱۵ هزار مترمربع و با اشتغالزایی بیش از ۴۰ نفر در اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد احداث می شود.

وی افزایش ترافیک دریایی و بالا رفتن حجم تخلیه و بارگیری را یکی از اهداف سرمایه گذاری در بندر امیرآباد دانست و اظهار داشت این قرارداد به صورت اجاره بلندمدت ۲۰ ساله می باشد که طی مدت یک سال با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن آرد ، بلغور و کنجاله ذرت به بهره برداری خواهد رسید.

مدیربندرامیرآباد در پایان به شعار ” حمایت از کالای ایرانی ” که مقام معظم رهبری در سال ۹۷ نامگذاری کردند ، اشاره و بر تحقق این امر با تکیه بر اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی و پویایی اقتصاد منطقه ، افزایش کیفیت محصولات توسط تولیدکنندگان و حمایت دست اندرکاران از تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد.

گفتنی است مواد اولیه این کارخانه از کشورهای حاشیه دریای خزر و از طریق حمل ونقل دریایی تأمین می گردد و بخشی از محصولات تولیدی این کارخانه به کشورهای حوزه CIS، عراق و افغانستان صادر خواهد شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    8 − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!