0

فراز و فرود مالی قرارداد ایرباس

دسته بندی ها : فضای مجازی 28 اردیبهشت 1395 مدیر سایبرلا 515 بازدید

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با اشاره به آغاز مذاکرات برای امضای قرارداد با ایرباس، گفت: ۸۰ درصد از مشکل تامین منابع مالی حل شده است.

مهر: اصغر فخریه کاشان درخصوص آخرین وضعیت قرارداد با شرکت ایرباس، گفت: از سه روز گذشته مذاکرات ما برای امضای قرارداد با شرکت ایرباس آغاز شده و امیدواریم که به نتیجه برسیم و قرارداد به امضا برسد. وی با بیان اینکه قرارداد میان ایران ایر و ایرباس یک قرارداد ۵۰۰ صفحه ای است که مواد زیادی در آن وجود دارد، افزود: هرکدام از صفحات این قرارداد باید مورد بررسی قرار گیرد چرا که موضوعات مختلف مالی، حقوقی و اجرایی در آن وجود دارد و باید دو طرف مطمئن باشند که منافع در نظرگرفته می شود.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل با اشاره به اینکه نمی توان زمان دقیقی برای امضای قرارداد اعلام کرد، اظهار کرد: فعلادر حال بررسی جزئیات این قرارداد هستیم که موضوعی زمانبر است. فخریه کاشان درخصوص حل مشکل تامین مالی برای خرید هواپیماهای ایرباس گفت: تاکنون موضوع تامین مالی ۸۰ درصد حل شده و در حال مذاکره و بررسی برای حل تمامی موانع هستیم تا این هواپیماها از سوی ایران خریداری شود. وی اجاره به شرط تملیک را روش نهایی برای خرید هواپیما عنوان کرد و افزود: بدون دخالت دولت با استفاده از روش اجاره به شرط تملیک این هواپیماها خریداری شده و وارد کشور می شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 − 13 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!