اختلال سامانه های خدمت رسانی شهرداری تهران برطرف شد
بر اساس اطلاعیه رسمی سازمان فاوای شهرداری تهران اختلال سامانه های خدمت رسانی شهرداری تهران برطرف شده و این سامانه ها هم اکنون در دسترس است.
۱۲ خرداد ماه سامانه «تهران من» شهرداری تهران از دسترس خارج شد و روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران با صدور اطلاعیهای، «اختلال عمدی در صفحه داخلی سامانه اینترانتی (داخلی) شهرداری تهران» را تایید و اعلام کرد: «فرایند رفع این اختلال محدود، به سرعت به انجام رسید و در حال حاضر سامانه های خدمت رسانی شهرداری تهران برای بررسیهای بیشتر فنی توسط سازمان فاوا، موقتاً از دسترس خارج شده است.»
سرانجام امروز بعد از گذشت بیش از یک هفته سازمان فاوا در اطلاعیهای از رفع اختلالها خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: اختلال بهوجود آمده در شبکهی شهرداری برطرف شده است. سامانههای داخلی نیز پس از حصول اطمینان از امنیت کامل آنها به مرور در حال فعالسازی هستند.
در حال حاضر امکان دسترسی به سامانه احراز هویت یکپارچه (SSO)، سامانه مکاتبات اداری، سامانه جامع منابع انسانی (مدیریت یکپارچه سرمایه انسانی، حضور و غیاب سازمانها و شرکتها، حضور و غیاب مناطق ۲۲گانه و ستاد، حقوق و دستمزد و میز کار الکترونیکی کارکنان)، سامانه جامع شهرسازی (ماده صد، بازدید ممیزی، املاک و مستغلات و فضای سبز (ماده۷)) و سامانه جامع معاملات فراهم شده است.
منبع: پیوست
نظرات کاربران