0

جرم قمه زنی: جریمه نقدی، تبعید و شلاق در انتظار قمه زنان محرم

دسته بندی ها : فضای مجازی 27 مهر 1394 مدیر سایبرلا 453 بازدید

دادستان شهرستان آباده با بیان اینکه برای ۵۲ نفر از افراد شاخص و قمه زن در شهر بهمن آباده احکام تعلیقی صادر شده گفت : جریمه نقدی، تبعید و شلاق در انتظار کسانی است که موازین اسلامی را رعایت نکنند و به قمه زنی بپردازند.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی جمالی، دادستان آباده گفت: این ۵۲ نفر که احکام شلاق و جزای نقدی برای برخی از آنها اجرا شده به اتهام قمه زنی در سالهای گذشته به یکسال حبس تعلیقی و تبعید به خارج از شهرستان آباده محکوم شده‌اند و در صورت تکرار جرم احکام آنها به روز و اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه قمه زنی از نظر قانونی جرم محسوب می‌شود بیان داشت : متاسفانه انجام این عمل در سال‌های گذشته در شهرهای صُغاد و بهمن از توابع شهرستان آباده چهره نامطلوبی از این دو شهر ارائه داد و موجب شد که قلب بسیاری از مردم متدین این شهرها و شهرستان آباده جریحه دار شود و دشمنان ما هم در آن سوی مرزها از این موضوع برداشت سوء و به نفع خود کردند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    سه + سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!