0

دستگیری مدیر صفحه شبکه اجتماعی غیر اخلاقی

دسته بندی ها : فضای مجازی 7 مرداد 1396 مدیر سایبرلا 400 بازدید

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه  گفت: گرداننده صفحه غیر اخلاقی در یکی از شبکه‌های اجتماعی که اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی در این محیط می‌کرد، توسط پلیس فتا استان کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پلیس فتا، سرهنگ ‌علی کریمی‌ گفت: در پی گشت زنی‌های سایبری توسط پلیس فتا استان کرمانشاه مشخص شد‌، فرد یا افرادی ناشناس اقدام به راه‌اندازی صفحه‌ای غیر اخلاقی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نموده و در آن ضمن اغفال پسران و دختران جوان اقدام به انتشار فیلم و تصویر مستهجن می‌نماید لذا با توجه به حساسیت، موضوع در دستور کار کاراگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات پلیسی و با بررسی‌های و تخصصی توسط کاراگاهان خبره پلیس فتا متهم که جوانی کرمانشاهی بود شناسایی و با هماهنگی مقام  قضایی دستگیر و ادله جرم ضبط و جهت بررسی به ازمایشگاه جرایم سایبری تحویل داده شد.

سرهنگ کریمی ادامه داد: در بررسی‌های فنی از ادله جرم مشخص گردید متهم با روش‌های خاصی ‌اقدام به کلاهبرداری و دریافت وجه از دیگران می‌نماید.

رییس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: کارشناسان این پلیس با رصد شبانه روزی فضای سایبر با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند برابر مقررات و قانون برخورد خواهد کرد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − پانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!