0

امضای قرارداد پرتامینا برای میدان منصوری به تعویق افتاد

گروه میثاق؛ یک مقام وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی از تصمیم شرکت دولتی پرتامینا برای به تعویق انداختن موقت امضای قرارداد برای اداره میدان منصوری ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، دجوکو سیسوانتو اظهار کرد: پرتامینا تصمیم گرفته امضای قرارداد میدان منصوری با ایران را موقتا به تعویق بیاندازد. علت این تصمیم، تهدید تحریمهای آمریکا عنوان شده است.

سیامسو آلام، یکی از مدیران شرکت پرتامینا روز دوشنبه اظهار کرد این شرکت سرگرم بازبینی قرارداد است. پرتامینا پیش از این اعلام کرده بود که انتظار دارد قرارداد نفتی برای میدان منصوری در ماه مه امضا شود.

دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا هشتم ماه مه اعلام کرد از برجام خارج می شود و تحریمهای اقتصادی علیه ایران را بازخواهد گرداند.

به گزارش ایسنا، میدان نفتی منصوری در جنوب غرب ایران و ۴۵ کیلومتری جنوب شرق اهواز در ناحیه فروافتادگی دزفول شمالی قرار گرفته است. این میدان از سمت شمال در مجاورت میدان اهواز، از غرب در مجاورت میدان آب‌تیمور و از شمال شرق، در مجاورت میدان شادگان است. میدان منصوری با استفاده از روش‌های ژئوفیزیکی در سال ١٣۴۲ شناسایی و در همان سال با حفر چاه شماره ١، مخازن آسماری و بنگستان آن کشف شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!