0

آخرین وضعیت قراردادهای نفتی از زبان رئیس سازمان بازرسی کل کشور

دسته بندی ها : قرارداد صنعت نفت و گاز 18 فروردین 1395 مدیر سایبرلا 420 بازدید

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص آخرین وضعیت قراردادهای نفتی، فساد در فوتبال و پرونده دکل نفتی و همچنین مسئولیت فروش اموال بابک زنجانی سخن گفت.

فارس: ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی در مورد آخرین وضعیت قراردادهای نفتی اظهار داشت: به نظر ما ایراداتی وجود داشت که این ایرادات را به رؤسای سه قوه منعکس کردم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور تصریح کرد: اخیرا با آقای زنگنه و معاونانش جلسه‌ای را برگزار کردیم که خوشبختانه وزارت نفت تمکین کرد و قرار شد پیشنهادات ما را در قراردادها بگنجاند و اصلاح شود؛ لذا بعید می‌دانم اگر این پیشنهادات عملی شود مشکلی پیش آید.

سراج در خصوص تعداد ایرادات گفت: ایرادات موجود حدود 13 – 12 مورد بود.

وی در رابطه با بازرسی از خودروسازی سایپا بیان داشت: در حال اقدام هستیم؛ هنوز پرونده تکمیل نشده است.

این مقام ارشد سازمان بازرسی کشو ر بیشترین موضوع را در این خصوص در رابطه با ثبت‌نام دانست و گفت: پولی از مردم دریافت شده بود اما ایفای تعهد انجام نمی‌دادند؛ خوشبختانه قبل از عید در زمان دهه فجر حدود 9 هزار و خورده‌ای ثبت‌نام انجام شده که در حدود 9 هزار مورد آن را تحویل دادند و در حال حاضر تعداد کمی باقی مانده که ان‌شاءالله پیگیری می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مورد آخرین وضعیت تخلفات در فوتبال اظهار داشت: گروه‌های بازرسی در وزارت ورزش مستقر هستند؛ البته نمی‌توانیم در قسمت‌های خصوصی ورود پیدا کنیم و فقط تیم‌هایی که دولتی هستند و از بودجه دولت ارتزاق می‌کنند را وارد شده و بررسی می‌‌کنیم.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده دکل نفتی اعلام کرد: پرونده را فرستاده‌ایم دادسرا و در حال رسیدگی است.

سراج درباره اینکه آیا سازمان بازرسی کل کشور در فروش اموال بابک زنجانی نظارت می‌کند، یادآور شد: این موضوع با دادستانی است؛ بر اساس گزارشات ما پرونده تکمیل شده است؛ خوشبختانه وزارت نفت و دادگستری با هم ارتباط خوبی دارند تا اموال را قیمت‌گذاری کرده و نسبت به پرداخت دیون اقدام شود.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    هفده − 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!