0

آخرین خبرها از پرونده بابک زنجانی

 اگر دادگاه تشخیص دهد که برای کشف واقعیت پرونده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شود، مناسب‌تر است.

رسول کوهپایه زاده” در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی، اظهار داشت: مطالعه پرونده موکلم امروز به پایان رسید و با وجود اینکه پرونده بسیار حجیم و سنگین است، ولی اکنون در نقطه‌ای هستیم که با توجه به مطالبی که در کیفرخواست مطرح شده، آمادگی لازم را برای دفاع شایسته از موکل داریم.

وی با اشاره به برگزاری چهارمین جلسه دادگاه موکلش ادامه داد: جلسه بعدی موکلم روز شنبه (۹ آبان ماه) علنی برگزار می‌شود.

وکیل بابک زنجانی در باره علنی برگزار شدن دادگاه موکلش افزود: مطلبی در این زمینه به ما نگفته‌اند، ولی به دلیل اینکه اصل بر این است که دادگاه علنی برگزار شود و سه جلسه دادگاه نیز علنی برگزار شد، فکر می‌کنم جلسه بعدی هم به صورت علنی برگزار خواهد شد، مگر اینکه غیرعلنی بودن آن را اعلام کنند.

کوهپایه‌زاده درباره درخواستش مبنی بر ارجاع پرونده موکلش به کارشناس رسمی دادگستری گفت: تشخیص این موضوع بر عهده دادگاه است، اما فکر می کنم که هر زمان دادگاه تشخیص داد این کار انجام می شود.

وی افزود: از آنجا که موضوع تخصصی و فنی است، یکی از درخواست‌های ما این است که کارشناس مستقل و بی طرف درباره موضوع اظهار نظر کند. به دلیل اینکه بانک مرکزی در پرونده ذی نفع است اظهارنظر کارشناسان بانک مرکزی در پرونده وجاهت قانونی ندارد. اگر دادگاه تشخیص دهد که برای کشف واقعیت پرونده به کارشناس رسمی دادگستری ارجاع شود، مناسب‌تر است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    12 + یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!