0

قاضی پرونده سوشا مکانی، درخواست علی دادیی را نپذیرفت

دسته بندی ها : وکیل سایبری ورزشکاران 16 دی 1394 مدیر سایبرلا 748 بازدید

علی دایی به دیدن قاضی پرونده سوشا مکانی رفته تا شاید بتواند کمکی به دروازه بان در بند پرسپولیس کند اما پاسخ قاضی پرونده به او هم مثل علی پروین ، تاکید بر سیر قانونی ماجرا بود.

به گزارش خبرآنلاین، سوشا مکانی برای سومین روز متوالی در اوین می ماند ، گلر پرسپولیس که به دلیل مشکلات استفاده از رسانه های مجازی و اشتباهاتش در استفاده از این نرم افزارها ، چالشی بزرگ برای زندگی اش ایجاد کرده و سبب شده تا دستگاه قضایی کشور هم از آنچه او برای خود رقم زده ، در تعجب باشند ، باید همچنان دوران بازداشت موقت که می تواند حتی یک ماه ادامه داشته باشد را سپری کند و منتظر رسیدگی به پرونده اش در دادگاه بماند.

بازداشت این گلر جوان سبب شده تا خیلی از فوتبالی ها برایش وساطت کنند اما همان طور که دادستان تهران و دستگاه قضایی به صورت رسمی اعلام کرده اند،هیچ توصیه ای را در این زمینه نمی پذیرند و تا زمانی که پرونده سیر قانونی اش را طی نکند ، کمکی به این گلر نمی توان کرد. به همین دلیل است که حضور علی دایی و علی پروین برای توصیه به جایی نرسیده است و کریم باقری هم نتوانسته با او دیدار کند.

هشدارهای امروز دادستان کل تهران درباره استفاده از فضای مجازی به ورزشکاران و هنرمندان ، راهکاری است که سبب می شود تا از مشکلات اینچنینی در ورزشمان پیشگیری شود.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار − یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!