0

اعتماد به غریبه های مجازی علت انتشار عکس های خانوادگی

رئیس پلیس فتای استان کرمان هشدار داد: اعتماد به غریبه های مجازی دلیل اصلی انتشار عکس های خانوادگی است و این اقدام به آسیب های بعدی منجر خواهد شد.

پلیس فتا : سرهنگ “کامبیز اسماعیلی” گفت: اغلب کاربران به دلیل سهل انگاری و اطمینان به افراد مختلف در فضای مجازی عکس ها و فیلم های خصوصی خود را با دیگران به اشتراک می گذارند و مقدمات سوء استفاده را برای مجرمان اینترنتی فراهم می کنند.

وی افزود: برابر قانون انتشار تصاویر خصوصی و فیلم های خانوادگی افراد در فضای مجازی جرم است و طبق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

اسماعیلی گفت: اعتماد به غریبه های مجازی دلیل اصلی انتشار عکس های خانوادگی است و این اقدام به آسیب های بعدی منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: توصیه ما به شهروندان و کاربران عزیز این است در صورتی که سیستم خود را به اینترنت و فضای مجازی متصل می کنید هرگز عکس ها و فیلم های خصوصی و خانوادگی خود را در آن سیستم نگهداری نکنید.

اسماعیلی در پایان گفت: از شهروندان می خواهیم تا عکس ها و فیلم ها را در یک حافظه خارجی و مجزا نگه داری کنند و در هنگام استفاده از این عکس ها و اطلاعات خصوصی و محرمانه حتما دقت کنید که اتصال اینترنت در این حالت برقرار نباشد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    19 + هفده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!