0

همکاری اسرائیل و آمریکا جهت بهرهمندی از شبکه انرژی هوشمند

دسته بندی ها : امنیت اطلاعات, فضای سایبر 22 دی 1397 مدیر سایبرلا 1042 بازدید
شهر هوشمند - اینترنت اشیا - فناوری نوین
شرکت «Southern»، در راستای توسعه و پیاده سازی راه‌کاری برای پیشرفت سامانه هوشمند و قدرتمند توزیع خود، به همکاری با شرکت «mPrest» خواهد پرداخت.

کاربردهای سامانه‌های شبکه برق هوشمند شرکت «mPrest»، راهکارهای پیش گرفته که بعث تغییر در صنعت انرژی شده‌اند؛ این راهکارها شامل: تمرکز زدایی سریع شبکه‌ها، تغییرات ناگهانی در بخش تقاضای انرژی، رویدادهای تغییرات جوّی ناملایم و تهدیدهای امنیت سایبری می‌شوند.

از طرف مؤسسه تحقیق و توسعه صنعتی اسرائیل و ایالات متحده به عنوان نخستین گام در حوزه همکاری، امتیازی به شرکت‌های مذکور واگذار شده است؛ این امتیاز، شامل برنامه‌ همکاری مشترک با اداره ابداعات و نوآوری اسرائیل بوده- که بانیان آن وزارت انرژی ایالات متحده و وزارت انرژی اسرائیل هستند- از سوی مؤسسه مذکور مدیریت می‌شود تا به گسترش توزیع محصولی بپردازند که دستگاه‌های شبکه انرژی (grid-edge devices) را به منظور مدیریت پیشرفته در زمینه شبکه برق به ابزارهای کاملاً یکپارچه تبدیل نمایند.

توزیع فناوری‎هایی از این دست، مدیریت توزیع بهینه انرژی تلقی شده، منجر به صرفه جویی در انرژی، هزینه و منابع انرژی توزیع شده با یکپارچگی قابل اعتماد خواهد شد.

استن کونالی (Stan Connally)، نائب رئیس و مدیر اجرایی عملیات شرکت یاد شده، در این خصوص بیان کرد: شرکت ما، به حضور خود در عرصه ابداع فناوری تولید، انتقال و کاربرد انرژی ادامه خواهد داد. همکاری ما با شرکت mPrest، سبب افزایش انعطاف پذیری شبکه و بهبود کیفیت محصولات و خدمات ارائه شده به مشتریان و دیگر جوامع می‌شود.

ران هالپرن (Ron Halpern)، مدیر بخش بازرگانی شرکت  mPrest اظهار داشت: با توجه به تغییرات به وجود آمده در حد انتظارات و درک سود از نظر مشتریان آمریکایی، ما هیجان زده هستیم تا با شرکت مذکور درخصوص یکپارچه سازی فناوری پیشرفته شبکه همکاری داشته باشیم. محصولات ما هدایتگر انقلاب انرژی هوشمند بوده، از خدمات مفید در راستای بهره برداری کامل از توانمندی‌های نوظهور اینترنت اشیای صنعتی استفاده می‌نماید؛ که نتیجه آن ، شبکه‌ای هوشمندتر و انعطاف پذیرتری خواهد بود که از اطلاعات در راستای مدیریت و اعمال فشار درمورد دارایی‌های موجود و زیرساخت‌ها بهره خواهد برد.

سیستم سامانه‌های شرکت مذکور، مبتنی بر ساختار خدمات کوچک پویا و انعطاف پذیر است و امکان ارتباط سریع را با سامانه‌های بازمانده فراهم می‌آورد؛ همچنین با بررسی‎های پیشرفته، هوش مصنوعی و ماشین یادگیری ترکیب شده تا اطلاعات و درک موقعیتی بهتر و حقیقی‌تر و قابل پیش بینی‌تری را ارائه نماید.

فروشندگان فناوری شرکت مذکور، سبب کاهش قطعی برق، پیش بینی میزان خسارت به دارایی‌ها، امکان پاسخگویی به تغییرات حقیقی، کاهش سرمایه‌گذاری‌های عملیاتی، یکپارچه سازی منابع انرژی توزیع شده شده، فناوری‌ها را در اختیار دیگر مشتریان قرار می‌دهند.

سایبربان

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!