0

۷۴ضربه شلاق برای انتشار فیلم خوردن مار در فضای مجازی

مرد مارخور رشت به ۷۴ ضربه شلاق و پاکسازی تالاب‌ها از گونه‌های مهاجم محکوم شد.

به گزارش فارس؛ در پی دستگیری مردی که در خردادماه گذشته با صید یک مار و کندن پوست حیوان زنده با دندان و خوردن آن و انتشار فیلم این صحنه در فضای مجازی موجب جریحه‌دار شدن احساسات مردم شده بود در شعبه ١٠۵ دادگاه کیفری دو رشت بدواً به ۷۴ ضربه شلاق و همکاری با ماموران حفاظت محیط زیست در امر حفاظت و جلوگیری از شکار و پاکسازی تالاب‌ها از گونه‌های مهاجم محکوم شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست رشت اظهار کرد: این مرد ۴۸ ساله ساکن رشت بوده و به دلیل رفتار ناشایست و غیر انسانی با مار به اتهام جریحه‌دار کردن عفت عمومی و ارتکاب فعل حرام، طبق گزارش یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان و عدم دفاع موثر به شلاق محکوم شد.

اصغر خودکار گفت: متهم مذکور علاوه بر این حکم تعلیقی مراقبتی، به همکاری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست نیز محکوم شده و به دلیل تعلیقی بودن حکم شلاق، در محکومیت اخیر این فرد متخلف باید در زمینه‌های مختلف در امر حفاظت و بهسازی محیط زیست مانند جمع‌آوری گونه‌های مهاجم از تالاب‌ها و جلوگیری از شکار و صید با ماموران حفاظت محیط زیست در طول مدت تعلیق حکم شلاق همکاری کند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    14 + چهارده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!