0

کلاهبرداری پیامکی و فریب مردم از داخل زندان

دسته بندی ها : کلاهبرداری پیامکی 3 دی 1398 مدیر سایبرلا 475 بازدید
کلاهبرداری پیامکی, برنده شدن در قرعه کشی و مسابقه

فردی که در داخل زندان به بهانه برنده شدن در مسابقه رادیوئی اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کرد توسط پلیس فتا استان مازندران شناسائی و سپس دستگیر شدند.

سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر گفت: یکی از شهروندان استان با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و اظهار داشت: شخصی ناشناس از طریق تماس تلفنی خبر از برنده شدن ۵۰میلیون ریال کمک هزینه عتبات عالیات در برنامه رادیوئی را به بنده اعلام و سپس با ترفند و فریب مرا به پای دستگاه خودپرداز کشاند و با فعال نمودن رمز دوم حساب بانکی ام مبلغ۷۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال از حسابم برداشت کرده است.

سرهنگ حسن محمد نژاد, خاطر نشان کرد: با توجه به شکایت صورت گرفته موضوع در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان این پلیس قرار گرفت که با بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی صورت گرفته مشخص شد متهمین علاوه بر فرد مذکور، اقدام به سرقت از حساب ده‌ها نفردیگر با همین روش و شگرد نموده‌اند و بعد از برداشت وجه از حساب شاکی از طریق شماره تلفن مشخص اقدام به جابجائی به شماره کارت معلوم می کرد و سپس در جنوب پایتخت اقدام به خرید کالا واقلام از واحد‌های صنفی مختلف در ساعات پایانی شب می کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران اظهار داشت: با بررسی‌های صورت گرفته متهم مورد نظر شناسائی و با اخذ نیابت قضائی به محل سکونت نامبرده عزیمت وضمن دستگیری وی تعداد ۴ فقره کارت عابر و دو عدد گوشی تلفن و کالا‌های خریداری شده به ارزش تقریبی ۲۰۰میلیون ریال کشف وضبط شد.

طی تحقیقات بعمل آمده متهم اظهار داشت: با همکاری برادرم که در زندان بسر می‌برد اقدام به کلاهبرداری کرده که مأمورین با حضور در زندان از متهم فوق تحقیق و ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت با همکاری دو نفر مرد وزن اقدام به خرید کالا ویا نقد نمودن وجوه از واحد‌های صنفی می‌کردیم که با دستور قضائی متهمین یاد شده بعد از شناسائی دستگیر و به بزه خود اعتراف و با جمع آوری ادله و مدارک متهمین به دادسرا اعزام و برای آنان قرار وثیقه صادر شد

منبع:پلیس فتا

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج + چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!