0

اینواکسپرت کلاهبرداری با سوء استفاده از نام فناوری های نوین

کلاهبرداری تحت عنوان سرمایه گذاری

سایت سرمایه گذاری اینواکسپرت با ادعای فعالیت در زمینه فناوری های نوین در حال فریب کاربران است.

سایت سرمایه گذاری اینواکسپرت به آدرس وب سایت invexpert.biz با ادعای فعالیت در زمینه هوش مصنوعی، اینترنتی اشیاء، روباتیک، بیوتکنولوژی، فین تک و رمزارزهادر حال جذب سرمایه کاربران است.

این سایت در طرح های درآمدزایی خود که مدت زمانی 1 تا 60 روزه را داشته مدعی پرداخت سودهای نامتعارف از 104 تا 2000 درصد شده است. سودی غیرمنطقی که با شرایط رایج اقتصادی سازگار نیست!!

در بخشی دیگر همانند شرکت های هرمی به منظور افزایش عضو پاداش زیرمجموعه گیری معادل 5 درصد تعیین کرده است.

بررسی اطلاعات دامنه وب سایت نشان می دهد سرور آن در کشور هلند قرار دارد و کاربران کشورهای بنگلادش، روسیه و پرو بیشترین بازدید از سایت داشته اند.

با آنکه کاربران ایرانی 2.4 درصد از کل بازدیدهای سایت را به خود اختصاص داده اند اما تبلیغات گسترده سایت های فارسی زبان نشان از طرح ریزی گسترده این وب سایت برای جذب کاربران ایرانی دارد.

از آنجا که عملکرد این سایت شفافیت نداشته و هویت مالکین واقعی آن نیز پنهان است و از سوی دیگری وعده پرداخت سودهای غیرمنطقی و پاداش زیرمجموعه گیری آن مشابه شرکت های کلاهبرداری جذب سرمایه است؛ ضروری است علاقه مندان به سرمایه گذاری از اعتماد به این شرکت خودداری نموده و سرمایه خود را در معرض خطر قرار ندهند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    11 − 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!