0

سود لند انقلابی نوین در عرصه سرمایه گذاری یا کلاهبرداری!

کلاهبرداری سرمایه گذاری, پانزی, هرمی

سایت سودلند با ادعای فعالیت در زمینه معاملات رمزارز، بازار طلا، ارزهای دولتی و فارکس در حال فریب کاربران است.

سایت سودلند به آدرس وب سایت soodland.com بدون ارائه مجوز برای فعالیت خود و با ادعای فعالیت در زمینه معاملات رمزارز، بازار طلا، ارزهای دولتی و فارکس در حال جذب سرمایه کاربران است.

این سایت به ظاهر سرمایه گذاری در طرح درآمدی خود اقدام به ارائه چند طرح با مبلغ سرمایه گذاری 10 دلار تا 2500 دلار نموده و وعده پرداخت سود از9 تا 15 درصد را داده است.

با اینکه در سایت اشاره مستقیم به پاداش عضوگیری نشده اما کاربران عنوان کرده اند تشویق به عضوگیری شده و به آنها وعده پرداخت پاداش در ازء مجموعه سازی داده شده است.

بررسی اطلاعات دامنه سایت نشان می دهد سرور سایت در کشور آلمان قرار گرفته اما تقریباً تمامی بازدیدهای سایت از داخل کشور صورت گرفته که نشان دهنده ایرانی بودن طرح است.

هم اکنون تبلیغات گسترده ای در برخی از سایت های فارسی زبان و شبکه های اجتماعی به منظور جذب مجموعه برای این سایت در حال انجام است.

از آنجا که عملکرد شرکت در پرداخت سود غیرمتعارف، پاداش زیر مجموعه گیری و ارائه طرح های متفاوت درآمدی همانند شرکت های هرمی است، ریسک سرمایه گذاری در این سایت بسیار بالا برآورد می شود لذا به سرمایه گذاران محترم توصیه می شود از سپرده گذاری در این طرح خودداری نمایند.

منبع: ایران هشدار

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!