0

فریب طرح های کلاهبرداری تریدرز هوم را نخورید

کلاهبرداری اینترنتی و جرایم مالی فضای مجازی

شرکت تریدرز هوم با ادعای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال کلاهبرداری است.

شرکت تریدرز هوم به آدرس وب سایت http://tradershome.tech بدون ارائه مجوز اقدام به جذب سپرده با ادعای سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال نموده است.

در طرح درآمدزایی شرکت برای دوره های 45 تا 120 روزه، وعده پرداخت سود 120 تا 170 درصد داده شده است.

تمامی طرح های درآمدی تریدرز هوم در ظاهر به گونه ای طراحی شده اند که سود روزانه به همراه مقداری از اصل سرمایه هر روز به موجودی حساب کاربری سرمایه گذار افزوده می شود. همچنین به منظور تشویق عضوگیری، پاداش زیرمجموعه گیری تا سه سطح و به ترتیب 4،2 و 1 درصد پرداخت می شود.

بررسی اطلاعات دامنه سایت نشان می دهد که سرور سایت در کشور آمریکا قرار دارد اما در مورد مالکین اصلی و جامعه مخاطبین طرح اطلاعاتی در دسترس نیست. برخی از سایت های فارسی زبان به منظور عضوگیری برای شرکت تبلیغات گسترده ای را در فضای مجازی به راه انداخته اند که لزوم هشیاری کاربران را مطرح می سازد.

این شرکت به دلایلی نظیر پرداخت سود غیرمتعارف, وجود طرح های متعدد با هدف جذب اعضا از سطوح درآمدی متفاوت جامعه، فقدان شفافیت در خصوص مالکان سایت شرکت قابل اعتماد نبوده و در گروه طرح های کلاهبرداری جذب سرمایه قرار می گیرد.

منبع: ایران هشدار

نمونه شکواییه کلاهبرداری پانزی, بازاریابی شبکه ای و شرکت های هرمی

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    3 × 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!