0

کلاهبرداری 150 میلیونی جوان خواستگارنما

مردی جوان که به بهانه ازدواج از دختری دانشجو کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس فتا خراسان رضوی شناسایی و دستگیر شد.

پلیس فتا: رئیس پلیس فتای خراسان رضوی در تشریح خبر گفت: دختر دانشجویی همراه خانواده‌اش با حضور در پلیس فتا از مردی جوان به اتهام کلاهبرداری شکایت کرد.

سرهنگ جواد جهانشیری افزود: در بررسی اظهارات دختر جوان مشخص شد چهار ماه قبل در مقابل دانشگاه با جوانی 24ساله که در رشته ادبیات این دانشگاه درس می‌خوانده، آشنا شده است.

این فرد در ابتدای آشنایی مدعی بوده که پدرش پولدار است که پس از مدتی عنوان داشته علاقه‌ای به ثروت پدر ندارد و می‌خواهد روی پای خودش بایستد.

بعد از چند بار ملاقات و ادامه ارتباط در تلگرامی و دانشگاه به دختر جوان ابراز علاقه می کند و یک روز به بهانه خرابی خودرو 50 میلیون ریال پول قرض می گیرد و هفته گذشته نیز در گفت‌وگوی تلفنی و تلگرامی با اشاره به مشکلات مالی تقاضای 100 میلیون ریال وام وجه نقد می کند که دختر جوان برای تهیه وجه تقاضای وام می کند.

خانواده دختر جوان در هنگام انجام مراحل بانکی تهیه وام متوجه ماجرا می شوند و با تحقیق درباره پسر جوان مشخص می شود او خانواده پولداری ندارد و فقط قصد کلاهبرداری داشته است.

وی خاطر نشان کرد: کارشناسان پلیس فتا با هماهنگی قضایی متهم را در یکی از مناطق جنوب شهر مشهد دستگیر کردند.
سرهنگ جهانشیری تصریح کرد: متهم پس از بازجویی هایی تکمیلی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    18 − 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!