0

اعطای کد شامد به 43 هزار سایت و بیش از ۵ هزار کانال تلگرامی

دسته بندی ها : فضای مجازی 20 اسفند 1395 مدیر سایبرلا 432 بازدید

سید مرتضی موسویان، رییس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در دومین روز از کنگره مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ساماندهی محتوای فضای دیجیتال گفت: زیرساخت لازم در این زمینه مهیا شده است.

به گزارش  ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی از تمامی مدیران خواست در اجرای این طرح ملی با مرکز همکاری نزدیک داشته باشند.
موسویان از اعطاء کد شامد به ۴۳ هزار سایت و همچنین بیش از ۵ هزار کانال تلگرامی یاد کرد و گفت: این شناسه الکترونیکی به تمامی محتواها اعطاء خواهد شد و مردم می‌توانند نسبت به اعتبارسنجی از طریق این کد ملی اقدام کنند.
وی با اشاره به شبکه ملی فرهنگ که دارای بیش از ٣۵٠ خانه فرهنگ دیجیتال در سطح کشور است، از تجربه شبکه‌سازی و استفاده از ویژگی‌های این کار در ایران اسلامی خبر داد و تاکید کرد این تجربه در خاورمیانه کم نظیر است.
موضوع دیگری که موسویان بدان پرداخت تجدید نظر در زیرساخت‌های سامانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای نقش دادن به ادارات کل استانی است.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − 8 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!