0

وزیر ارتباطات: کاهش پهنای باند اینترنت را تکذیب می‌کنم

دکتر عیسی زارع پور, مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بارها تاکید کرده‌ام و باز هم می‌گویم که برای افزایش و تامین پهنای باند اینترنت مورد نیاز کشور مشکلی نداریم و کاهش پهنای باند را تکذیب می‌کنم.

امروز (چهارشنبه) خبری جعلی منسوب به «عیسی زارع پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رسانه‌ای منتشر شد.

خبر حکایت از این داشت که وزیر ارتباطات کندی سرعت اینترنت در کشور را تکذیب کرده است. این در حالی است که زارع‌پور همواره درباره ضرورت توسعه کیفیت و سرعت اینترنت و راه‌حل‌هایی که در این خصوص اندیشیده شده، صحبت کرده است.

زارع‌پور درباره این خبر گفت: سوال خبرنگار این بود که ما برای افزایش پهنای باند مشکلی داریم؟ که بنده نیز در پاسخ گفتم خیر. پرسیدند که شنیده‌ایم شما پهنای باند را کم کرده‌اید؟ و پاسخ دادم که چنین چیزی را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: برای تامین پهنای باند بین‌الملل نیز هیچ مشکلی نداریم و افزایش پهنای باند بر اساس نیاز مردم و کشور انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    20 − چهار =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!