0

موافقت فیسبوک با ۸۰ درصد درخواست های کاخ سفید برای اطلاعات کاربران

دسته بندی ها : فضای مجازی 22 آبان 1394 مدیر سایبرلا 942 بازدید

بر اساس آماری که فیس بوک منتشر کرده ۹۲ دولت‌ جهان خواستار دریافت اطلاعات خصوصی کاربران و ممنوع کردن ارسال مطلب توسط این افراد شده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از وال استریت، در شش ماهه اول سال 2015 نود و دو کشور جهان خواستار اعمال محدودیت بر 20 هزار 568 مطلب منتشر شده در فیس بوک، مسنجر فیس بوک، واتس اپ و اینستگرام شده اند. به اعتقاد این دولت ها مطالب یاد شده قوانین محلی این کشورها را نقض می‌کرده است.

این درخواست‌ها در مقایسه با 8774 درخواست نیمه اول سال 2014 که از 83 کشور جهان ارسال شده بود، افزایش قابل ملاحظه‌ای نشان می دهد و تقریبا دو برابر شده است. تعداد درخواست های ارائه شده برای دریافت داده های حساب های کاربری افراد با افزایش 18 درصدی به 41 هزارو 214 مورد رسیده است.

فیس بوک در مجموع به 42.4 درصد از این درخواست ها پاسخ مثبت داده است. امریکا  17 هزارو 577 درخواست برای دریافت اطلاعات حساب های کاربری 26 هزار و 579 کاربر در نیمه اول سال 2015 ارائه داده و فیس بوک در 80 درصد موارد با کاخ سفید همکاری کرده است.

بیشترین رشد درخواست های دریافت اطلاعات کاربران فیس بوک به ترتیب مربوط به هند، ترکیه و فرانسه بوده و به عنوان مثال درخواست های هند در این زمینه سه برابر شده است.

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دوازده − دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!