0

پیگیری الکترونیکی وضعیت پرونده قضایی در سامانه ثنا

امکـان پیگیـری دادخـواست، شکـواییه، لایحـه و یا اظهـارنامه بصـورت حضـوری یا غیرحضـوری

 نکته۱: از تاریخ ۲-۸-۱۳۹۵ برای پیگیری پرونده ، ابتدا باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشید. ( راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا | ثبت نام سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی)

نکته۲: برای ورود به سامانه پیگیری، در صورتی که در سامانه ثنا ثبت نام کرده اید، ابتدا از طریق سایت adliran.ir و کلیک بر روی “اطلاع رسانی با رمز پرونده” یا “اطلاع رسانی برای اشخاص” ، با کد ملی و رمز سامانه ثنا وارد شوید و سپس با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی مربوط به آن پرونده، از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید.

نکته ۳ : اگر از طریق سایت فوق موفق به ورود نشدید، از آدرس sana.adliran.ir/Home/Index وارد شوید (برای ورود اینجا کلیک کنید)

نکته ۳ : با توجه به کندی و قطعی سایت در صورتی که پس از ورود با رمز ۱۰ رقمی، از صفحه ای که رمز موقت وارد می شود، به صفحه بعد هدایت نشدید، مطابق تصویر ذیل کد امنیتی را عوض کنید و یکبار دیگر کد امنیتی جدید را وارد کنید و سپس بر روی ورود کلیک کنید تا وارد سامانه شوید.(در صورتی که باز هم موفق به ورود نشدید، این کار را چند بار انجام دهید تا واردشوید)

سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی | سامانه ثنا

۱- برای اطلاع از آخرین وضعیت پرونده در شعبه رسیدگی کننده با ورود به سایت adliran.ir بر روی “اطلاع رسانی با رمز پرونده” کلیک کنید.( و یا اینجا کلیک نمایید. برای ورود با کد ملی و رمز سامانه ثنا، وارد شوید و سپس با وارد کردن شماره پرونده و رمز شخصی مربوط به آن پرونده، از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوید. لازم به ذکر است هر پرونده رمز شخصی مربوط به خود را دارد ولی رمز سامانه ثنا (سامانه شناسه قضایی) یک رمز است و ارتباطی به رمز مربوط به هر پرونده ندارد. در حال حاضر با ورود از طریق گزینه “اطلاع رسانی برای اشخاص” نیاز به داشتن رمز شخصی برای هر پرونده ندارید و بدون رمز شخصی پرونده ها هم می توانید آن ها را پیگیری کنید)

۲- پیگیری اظهارنامه و اطلاع از کیفیت ابلاغ، از طریق مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و یا مراجعه به سایت adliran.ir امکان پذیر است. لازم به ذکر است گواهی ابلاغ می بایست ممهور به مهر دفتر خدمات قضایی باشد. (برای پیگیری آخرین وضعیت اظهارنامه اینجا کلیک کنید)

۳- پیگیری آخرین وضعیت دادخواست(قبل از ارجاع به شعبه) از طریق مراجعه به دفتر خدمات الکترونیک قضایی و یا مراجعه به سایت adliran.ir امکان پذیر است.(برای پیگیری آخرین وضعیت دادخواست اینجا کلیک کنید)

*********************

رمز شخصی مربوط به هر پرونده:

در هر پرونده قضایی، به تمامی اشخاص ذی سمت و مرتبط آن پرونده رمزی ۵ رقمی با عنوان رمز شخصی تخصیص داده می شود. پس از ارجاع پرونده به شعبه، در صورتی که شماره فرد در پرونده موجود باشد، رمز به خواهان پیامک می شود. فقط با داشتن این رمز است که یک شخص می‌تواند از خلاصه پرونده و روند کار پرونده ( اتفاقات و تصمیمات اخذ شده ) مطلع شود. در حال حاضر با ورود از طریق گزینه “اطلاع رسانی برای اشخاص” نیاز به داشتن رمز شخصی برای هر پرونده ندارید و بدون رمز شخصی پرونده ها هم می توانید آن ها را پیگیری کنیدرمز شخصی را می‌توان به دو بدست آورد:

۱- مراجعه حضوری به شعبه رسیدگی کننده به پرونده

۲- ارسال پیامک به شماره راهنمای پیام کوتاه ۳۰۰۰۹۶۹۹ یا ۵۰۰۰۹۶۹۹ یا ۵۰۰۰۴۹ (در صورتی که شماره همراه شما توسط شعبه در پرونده قید شده باشد)

(برای مشاهده راهنمای سامانه پیام کوتاه خدمات الکترونیک قضایی اینجا کلیک کنید )

همچنین به دلایل امنیتی و قضایی، اطلاع رسانی در پرونده‌های مدنی فقط به خواهان، خوانده و وکلای آن‌ها و در پرونده‌های کیفری فقط به شاکی، متهم و وکلای آنها انجام می‌شود.

اطلاع رسانی (شامل خلاصه پرونده و روند کار) بر اساس اطلاعاتی است که توسط کارمندان شعبه در سیستم کامپیوتری شعبه ثبت شده است. در صورتی که در ثبت اطلاعات اشتباهی رخ داده باشد، اطلاع رسانی نیز همان را منعکس می‌کند.

این سامانه الکترونیکی ( که توسط مرکز آمار و فن آوری قوه قضاییه طراحی و ساخته شده است)، فقط در حد اطلاع رسانی به اطلاعات پرونده‌ها دسترسی دارد و به هیچ وجه امکان تغییر در اطلاعات از این طریق وجود ندارد. برای اصلاح و یا تکمیل اطلاعات پرونده باید حضورا به شعبه مراجعه شود و یا از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدام به ارائه لایحه شود.

وقتی پیام (اطلاع رسانی در این پرونده فقط به اشخاص ذی‌سمت و نمایندگان قانونی مجاز است) داده می‌شود که رمز وارد شده مربوط به شخصی باشد که هیچ یک از سمت‌های فوق را در پرونده نداشته باشد و یا سمت وی توسط شعبه اشتباه ثبت شده باشد.

ردیف فرعی و نحوه بدست آوردن آن چیست؟

چون ممکن است در رسیدگی به یک پرونده قضایی، پرونده از یک شعبه به شعبه دیگری ارسال شود، علاوه بر شماره ۱۶ رقمی پرونده، یک ردیف فرعی نیز تخصیص داده می‌شود که نشان می‌دهد این پرونده مربوط به کدام شعبه است. اولین بار ردیف فرعی یک (۱) به پرونده تخصیص داده می‌شود و اگر پرونده به شعبه دیگری ارسال شد، ردیف فرعی دو (۲) تخصیص داده می‌شود و به همین ترتیب ردیف‌های بعدی ( ۳، ۴، ۵ و …) هر جا در اطلاع رسانی، نیاز به ردیف فرعی باشد فقط باید عدد مربوط به آن ( مثلا ۱) وارد شود. در صفحه اطلاع‌رسانی، گزینه‌ای با عنوان مشاهده ردیف‌های فرعی در نظر گرفته شده است که تمامی ردیف‌های فرعی مربوط به یک شماره پرونده را نشان می‌دهد.

ماخذ: دفتر خدمات الکترونیک قضایی- قم


دانلود نرم افزار تلفن همراه (گوشی اندروید) ثنا

هشدار!!!         ایمیل های جعلی ابلاغ الکترونیکی        هشدار!!!

مطالب مرتبط: راهنمای ثبت نام در سامانه ثنا | ثبت نام سامانه ابلاغ الکترونیک قضایی

مطالب مرتبط: پیگیری الکترونیکی وضعیت پرونده قضایی

مطالب مرتبط: راهنمای سامانه پیام کوتاه خدمات الکترونیک قضایی

مطالب مرتبط: مشاهده اوراق قضایی در گوشی های هوشمند اندروید

لینک پیوستن به کانال بانک قراردادها: https://t.me/joinchat/AAAAAD_PJjlulz-Udpnvsg

بانک قراردادهای حقوقی | گروه میثاق  : @gharardadbank

 

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

  1. منوچهر گفته :
    20:49 1395/12/09

    واقعا که مردم رو سر کار گذاشته اند

  2. داوود گفته :
    11:27 1396/03/31

    مردم کم دردسر و مشکل داشتن با قوه قضائیه این سامانه ثنا هم بهش اضافه شد. سایتش همیشه مشکل داره و نمیشه ابلاغها رو بموقع خوند. سه بارم نتونی ابلاغیه رو بگیری پرونده ات به فنا رفته !!!
    قبلش مشکل سایت رو رفع کنید تا مردم علاف و سردرگم نشن.

    • با سلام و احترام
      سامانه ثنا متعلق به مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه است و گروه میثاق هیچ ارتباطی با این مرکز ندارد
      گروه میثاق یک مجموعه خصوصی است که در زمینه تهیه و تنظیم و مشاوره قراردادهای حقوقی فعالیت دارد
      پیروز و موفق باشید

  3. علیرضا بیداربخت گفته :
    12:21 1396/05/14

    بسمه تعالی
    با سلام وعرض ادب
    بدینوسیله تقاضای خودرا مبنی بر تجدید نظر و تخفیف در نگاه سختگیرانه دست اندرکاران محترم امور در قوه محنترم قضاییه اعلام میدارم .
    نگاهی بیش از حد سختگیرانه که اساساًمنجر به سخت تر کردن کارها و پروسه ارائه خدماتتان به مردم میشود. ببینید یک حد آستانه کنترلی برای راستی آزمایی ماهیت یک در خواست کننده خدمات وجود دارد که مجموعه شما خیلی از ائن حد آستانه کافی فراتر میرود.
    بعنوان مثال به دونمونه ضعیف از عملکرد شما و تشخیصتان در کیفیت ارائه خدمات بهینه به مردم اشاره میکنم.
    1.اولین پیامک برای اینجانب بمنظور لزوم مراجعه به سامانه ثنا حهت مشاهده ابلاغیه می آید . چنانچه بنده یا هر بنده خدای دیگری به هزار و یک دلیل گرفتاری ( گرفتاری ها که بسیار وجود دارد و مردم محروم از اامکان مراجعه بموقع به سامانه میشوند، نه مشغله معمولی کاری ) نظیر خراب شدن کامپیوتر، جابحایی دفتر، گم شدن شناسنامه یا نبود مشخصات سجلی دیگر در دسترس ، در سفر یا در مأمورت بودن و…و…و…از همه مهمتر فراموش کردن رمز عبور.مثلاً بنده با سرقت شدن مبایلم از در گوشم آنرا از دست دادم.همین سرقت شدن مبایل هم ناشی از ضعف جدی کارکرد قوه محترم قضاییه است ها.فراموش نکنید.
    در چنین هنگامی که شخص امکان مراجعه به سامانه ندارد و حداقل یک الی دو روز مهلت میخواهد، اگر کسی به شما هشدار ندهد بنظر میاد تا سه بار از صبح تا شب پیام هشدار به چنین شخص بدبختی میدهید.بدبختی که تحت مدیریت رسیدگی قضایی شما باید در این جامعه بسیار ضغیف خوزستان ( از نظر در ک در کیفیت خدمات رسانی ) گذران امور بیچارکی خود کند.بابا اینکه مطلبی بسیار بدیهیست که حداقل در فواصل 30 ساعت به 30 ساعت پیام بدید تا طرف برای خودش رفع مشکل کند با انصافا.آنهم تا 3مرحه پیام بدید نمیخواد 5 یا شش مرحله بدبد.
    2. بنده گذرواژه ام رو عرض کردم بدلیل سرقت مبایل و اطلاعاتم از دست داده ام.حال که گزینه فراموشی گذرواژه ام رو زده ام بنده را وارد صفحه ای کرده اید که یک عالمه اطلاعات میخواهید. اینهمه چنین پروسه ای را در همه سایتها دیده ایم لیکن مطالبه سریال شناسنامه را ندیده ایم کسی مطالبه کند. میشه بفرمایید شما از کدام کره از حهان هستی برای اداره امور قضایی این مردم بدبخت تشریف آورده اید!!؟ بنده بعنوان یک شهروند بسیجی بسیار متعجبم از نوع آموزشهایی که در قوه قضاییه برای اداره امور قضایی مردم وجود دارد.والسلام . علیرضا بیداربخت.کد ملی …..
    اگر با کدملی به اطلاعاتم دست پیدا نمیکنید بفرمایید تا شماره سریال شناسنامه را هم بدهم!!!!!!!

  4. علیرضا بیداربخت گفته :
    13:39 1396/05/14

    از اینکه صریح و بی پرده دیدگاهم رو عرض کردم پوزش میطلبم . و علت اینکه دیدگاه بنده یک مقدار تند بود ناشی از اینست که شرائط بسیار بغرنجی از نظر کیفیت و بویژه سرعت در ارائه خدمات قضایی وجود دارد که شدیداً نارضایتی عمومی را در پی دارد و هم اینک دیدگاه اینجانب نمونه ای از آنست . اینقدر سرعت رسیدگی افتضاح است که بهترین بستر و شرائط برای تخلفات مختلف ، سوء استفاده ها ، مثل عدم تمکین به تعهدات قراردادی ، عهد و پیمانها ، مال یکدیگر را خوردن و….جود دارد.بهتون اطلاع بدم که شهروندان و افکار عمومی حاکم بر جامعه فوق العاده از صداقت و کیفیت عملکرد قوه قضاییه حداقل در خوزستانش رو اطلاع دارم که بسیار ناراضی و ناخرسندند.در رفع نقصان جدی عملکرد قوه قضاییه در رسیدگی به تخلفات، جرم و جنایت ، بویژه تخلفات معمولتر و جزئی تر نظیر اجحاف و کوتاهی مردم در حق یکدیگر و تضییع حقوق یکیدیگر از توانمندیها و ظرفیتهای سازمانهای مردم نهاد استفاده و امیدوارم این دیدگاههای حقیر را به مسئولین قوه قضاییه در استان منعکس بفرمایید.سپاسگزارم.علیرضا بیداربخت

  5. m.s گفته :
    07:29 1396/05/22

    داغون تر از این سامانه نداشتیم دیگه

  6. خضوعی گفته :
    20:13 1396/06/10

    متاسفانه سیستم وسامانه ابلاغ غیرفعال بوده وکسی هم به رفع مشکل توجهی نمی نماید تاکنون چندین مرحله با رمزی که داده شده ویا ازطریق پیامک ارسال گردیده ، سامانه خطا داده ورمز را نادرست ویا اشتباه تلقی می کند ومتاسفانه بنده تاکنون نتوانستم ازروند پرونده مطلع شوم.

  7. محمد گفته :
    10:47 1396/06/25

    این سایت همیشه مشکل داره

  8. بابک گفته :
    13:53 1396/07/04

    سلام
    مسیولین محترم قوه قضاییه قبل اینکه دست به اقدامی بزنید یکم به زیر سازیتون توجه کنید تقریبا در 24 ساعت چندساعت محدود سامانه فعاله

  9. صمدسیاوشی گفته :
    06:29 1396/07/20

    پرداخت مهریه

  10. حامد گفته :
    16:15 1396/08/03

    با سلام
    از مسئولین محترم قوه قضایئه خواهشمندم این سایت و این مدل ابلاغ و پیگیری رو جمع کنید و لطفا بذارید به همون شکل سنتی کارها پیش بره .
    این مدل خدمات الکترونیکی یک الزاماتی میخواد که شما بدون اینکه این الزامات رو فراهم کنید انتظار دارید کارها تو این قالب پیش بره ، که قطعا چنین چیزی امکان نداره ، لذا اگر ریاست مجترم قوه بخواد خدمتی به ارباب رجوع این قوه داشته باشید ، لطفا دستور بدید این خدمت از سیستم قوه حذف بشه تا دعای ملتی رو پشت سر داشته باشید ، یا اینکه انجام کارهای بزرگ نیاز علاوه بر ایده که بسیار قابل احترام است ، نیاز به الزامات دارد که بفرمائید آن الزامات فراهم شود .
    این خدمت جز درد سر هیچ کمکی به مردم نداشته و فقط باعث میشه علاوه بر اتلاف بسیار زیاد وقت مردم ، باعث ناراحتیهای جنبی نیز بشود .
    ازجمله آنکه بنده از صبح امروز بدنبال یک ابلاغی بودم که پیامکش برای بنده ارسال شده بود ، تصمیم گرفتم بحای مراجعه به دادگاه از طریق این سامانه ابلاغ رو دریافت کنم ولی الان که ساعت 18 شده هنوز نتوانستم از طریق این سامانه این ابلاغ را دریافت کنم . که تا حال دهها بار به خودم گفتم چقدر خوب بود که به دادگاه مراجعه میکردم و ابلاغ را دریافت میکردم .
    لذا مستدعی است و لطفا نظارتی به مسئولین محترم این سایت داشته باشید . با تشکر

    • با سلام و احترام،
      ضمن تشکر از دیدگاه شما،
      دقت بفرمایید که وب سایت بانک قراردادهای حقوقی و گروه میثاق ارتباطی با سامانه ثنا ندارد،
      همکاران ما صرفا اقدام به درج یک مقاله آموشی در سایت نموده اند
      فلذا لطفا انتقادات و پیشنهادات خود را با مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در میان بگذارید
      پیروز و سربلند باشید

  11. محمد گفته :
    08:20 1396/08/07

    سلام.من صفحه اول که رمز عبور و شناسه رو میخاد واسم میاد حتی بعد ورود اطلاعاتمم پیامکم واسم میاد اما دیگه صفحه بعد که باید رمز عبور موقت رو وارد کنم اون صفحه نمیاد مشکل از کجاست؟لطفا راهنماییم کنین.ممنون

    • محمود گفته :
      22:15 1396/09/20

      سلام بعد از وارد کردن کد ملی و رمز مرحله بعدی که زدید و باز نیامد یک مرحله برگشت بزنید مرحله بعدی باز میشود.سامانه اش بسیار کند است

  12. آتی گفته :
    06:19 1396/08/20

    سلام یه ماه پیش با پسری به نام …… که معتاد بود آشنا شدم که به علت حمل هرویین و چاقو در کلانتری 210 ترمینال شرق بازداشت شد. حالا به من میگن که اعدام شده . آیا این خبر صحت داره تو رو به خدا جواب بدید دارم دیوونه میشم از شنیدن این خبر

  13. آتی گفته :
    06:42 1396/08/20

    تو رو خدا زودتر جواب بدید وگرنه خودمو میکشم چون اون پسرو خیلی دوست داشتم

  14. سعید پورفاطمی گفته :
    10:02 1396/08/22

    میخاستم بدونم من شماره ابلاغیه رو دارم ولی نمیدونم کجا باید درجش کنم واز اطلاعات ابلاغیه باخبر بشم

  15. علی گفته :
    20:18 1396/09/07

    باسلام .اون بنده خدایی که سوادنداره ودسترسی به اینترنت نداره چیکاربایدبکنه برای یک تنظیم دادخواست باهرمراجعه چقدربایدهزینه کنه؟واقعااین خدمت نیست منبع درامدشده

  16. محمد بهرامی گفته :
    19:14 1396/09/13

    سلام وعرض ادب
    بنده الان ده روزه میخوام وارد سایت بشم باز نمیشه حتی شده سه نصف شب هم امتحان کردم باز نمیشه واقعا این دیدگاه هارو کسی از مسئولین این سایت میخونه یاواسه خودمون خاطره مینویسیم

  17. شهناز گفته :
    20:31 1396/10/03

    لطفا سایت رو اصلاح و بهبود ببخشید

    • محمد گفته :
      04:20 1396/10/07

      سلام.
      سامانه‌ی ……
      مردم رو سرکار گذاشتن!
      ساعت‌ها تو این سامانه چرخیدم برای پبگیری اظهارنامه اما نشد ورود کنم به سامانه.
      با احترام: ….. بگیرید

  18. محمد گفته :
    04:20 1396/10/07

    سلام.
    سامانه‌ی …….
    مردم رو سرکار گذاشتن!
    ساعت‌ها تو این سامانه چرخیدم برای پبگیری اظهارنامه اما نشد ورود کنم به.
    با احترام: …. بگیرید

  19. ناشناس گفته :
    06:53 1396/10/20

    با سلام، این سایت اونقدر جوانب امنیتیش رو بالا تنظیم کرده که هیچ کس غیر خودتون امکان دسترسی به سایت نداره. خدا خیرتون بده ماشالله به این همه همگام بودن تون با تکنولوژی

  20. مسعود گفته :
    18:34 1396/10/21

    چندروزه سامانه غیرفعاله…

  21. Abasabasi گفته :
    10:32 1396/11/18

    سلام.
    اگرمرجع رسیدگی کننده پرونده یاهمان مقام نسبتامحترم قضایی در روندرسیدگی به پرونده ای سهل انگاری وکوتاهی کنه،چگونه بایدبه او تذکرداد،ویااعتراض کرد؟
    آیامیتوان ازاوشکایت هم کرد؟اگرمیشه شکایت کردبایدبه چه مرجعی شکایت نمود؟
    ***باتشکرازوکلای محترم میثاق -لطفادرصورت امکان پاسخ مختصری بفرمایید***

    • با سلام ،
      دادسرا و دادگاه انتظامی قضات موظف به رسیدگی به تخلفات قضات است
      پیروز باشید

  22. وحيد گفته :
    08:43 1396/11/28

    سلام و خسته نباشید من شماره پرونده رو گم کردم چطور میتونم پیدا کنم چون شهرستان نیستم نمیتونم برم دادسرا

  23. ممم گفته :
    19:20 1396/12/05

    من اصلا وارد سایت نمیتونم بشم….این سایت مشکل داره…چرا رسیدیگی نمیکنید؟

  24. مجتبی محمدی گفته :
    21:45 1396/12/17

    سلام. این چه سایتی است که گذاشتید.نه باز میشه .نه سر و ته داره و نه فلان . به این سایت سر و سامان بدهید.شده قوز بالا قوز

  25. علی گفته :
    05:24 1397/01/12

    بی خاصیت است. زحمت به خودتان ندهید.

  26. الهام گفته :
    20:11 1397/01/19

    با سلام خسته نباشید
    واقعا این چه سایتیه دیگه ؟یکسره خرابه آخه خدارو خوش میاد ملت از صبح برن دادگستری تو نوبت برا ثبت نام کلی از کارو زندگیت بیافتی آخرسرم بگن سایت قطعه ثبت نام انجام نمیشه
    خوب چرا اصلا سایت ثنا رو درست کردین؟مگه قبلا ثنا نبود چی اتفاقی افتاده بود که الان ثنارو هم به مشکلات اضاف کردین؟ ای بابا
    خواهشا بفکر این باشین مردم کمتر تو هچل باشن نه اینکه مشکل از مشکل کنده نمیشه
    با تشکر

  27. سالار گفته :
    21:59 1397/02/03

    چرا پس در رمز موقت گیر میکنه لطفا کمکم کنید ممنهون میشم

  28. رمضان سلحشور گفته :
    04:28 1397/03/03

    به فهم این کمترین قوه قضایه روی دستهااستوارهست
    بایدستون برایش ساخت.

  29. Mohammad گفته :
    16:56 1397/03/10

    با سلام و احترام
    اینجانب بعنوان ی شهروند ایرانی و با تحصیلات عالی از ریاست محترم قوه قضاییه و شما مسولین زحمتکش سپاسگزارم و در ضمن تبریک میگویم از ابتکارو تحولات شما در حوزه ابلاغ و اطلاع رسانی سریع … موفق و پاینده باشید .

  30. ذبیح اله گفته :
    20:14 1397/03/14

    سلام این سیتم شما خیلی مشکل داره لطفا به خاطرمامردم ایران یه کمی هم به فکرماباشیدخداوکیلی جای دوری نمیره ماهم ازخودشماهستیم.چندابلاغیه قضایی برای بنده پیامک شده درمورد تصادف که مقصرهستم ودرسامانه ثنا نیز ثبت نام کرده ام ولی نتونستم ابلاغیه هارادریافت کنم وهربارکه واردمیشم وشماره ملی ورمز عبوررامیدهم باخطای درفراخوانی سرویس باخطا روبروشده ارسال میشه من چکارکنم یاسیستم راکلا قطع کنیدویاحضوری ابلاغیه ها برای ما ارسال شود.لطفا پاسخ بنده رابدهیدوبه پایان تعطیلات موکول نکنید

  31. محمد رضا گفته :
    16:26 1397/03/19

    باسلام
    از مسئولین محترم قوه قضاییه تقاضا دارم اگر به موارد مشروحه زیر ترتیب اثر بدهند شاید کمک خوبی باشد
    1- زمان پرونده های حقوقی حد اکثر تا سه ماه برای همیشه بسته شود .کتاب قانون که قاضی برمبنای آن رای صادر مینمایند نبایدبرای یک پرونده ای که مثل روز روشنه ماه ها وسالها طول بکشد .
    2- اطلاع رسانی و احکام صادره بصورت قبل باشد .همه که آشنایی با کامپیوتر و گوشی های آنچنانی که ندارند .
    3- ریاست محترم قوه جناب آقای اژه ای در جلسه ای به قضات فرمودند وقتی برای قاضی روشن است شخصی محق است اما نمیتواند خواست حقش را عنوان کند قاضی میبایست کمکش کند تا به حقش برسد .
    4- من پرونده ای در یکی از شعبه ها دارم – طبق وکالت محضری از شخصی که تمکن مالی بالایی دارد وبیشتر در کشورهای اروپایی در رفت و آمد است مدت دوسال دنبال کارش بودم .ازوقتم استفاده کردم تا نتیجه مطلوب را گرفته وسند ملکی که مد نظرش بود بنام زده شد وکارم تمام شد وپس از اتمام کار اینجانب را عزل نمودند .جناب قانون گذار آیا من دارای حق نمیباشم کتاب قانون در این خصوص صراحتا مرا محق اجرت المثل میداند پس چرا من قبل از مرگم به حقم نمیرسم .کارشناس تعین گردیددرخصوص انجام کار ومراجعه به ادارات. دفترخانه .اداره ثبت و….اینجانب را محق دانسته چه باید کرد .آرزوی موفقیت وبهروزی برای عزیزانی که تلاش میکنند و نمیگذارند حقی از کسی ضایع بشود

  32. فنارفته گفته :
    12:31 1397/03/21

    باعرض سلام ،برای دادرسی اینهمه پول ازمردم میگیرین لااقل یه سایت درست وحسابی راه مینداختین ،رفتارکارمندهاتون بامردم که مناسب نیست لااقل اینجارودرست کنید،درضمن من میخواستم رمزعبورم رو عوض کنم هرچه گشتم واژه تغییررمزپیدانکردم فکری هم بحال این بکنیداگه سختتون نیست

    • با سلام و احترام
      لطفا کلیه پیشنهادات و انتقادات خود را با معاونت آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه (به عنوان متولی ارائه خدمات الکترونیکی قوه قضاییه) مطرح بفرمایید
      گروه میثاق نقشی در مدیریت و راهبری سامانه عدل ایران ندارد و صرفا به جهت یاری به هموطنان اقدام به درج مطالب آموزشی نموده است.
      پیروز و موفق باشید

  33. امیرحسین گفته :
    11:54 1397/03/28

    بطورمثال عرض مینمایم:بنده پرونده حقوقی دارم که منجر بصدور رای گردیده وپیامک آن مبنی برصدورابلاغیه ارسال میگردد. جهت دریافت ابلاغیه ودادنامه بامشکل سیستم مواجه میشوم وبالاخره موفق به دریافت ان میشوم.سپس باپرداخت هزینه دادرسی اقدام به تجدیدنظرخواهی مینمایم .نتیجتا دادگاه بدوی قراری مبنی بر رد دادخواست تجدید نظرخواهی بعلت ارایه ان خارج ارمهلت قانونی صادرمینماید.مجددا ناچاربه اعتراض از قرار رد دادخواست تجدیدنظرخواهی وپرداخت هزینه دادرسی مجدد میشوم.اگر قرار رد دادخواست نقض شود که با پرداخت هزینه ای اضافی دادرسی تازه برگشتم به جای قبل وبه تجدیدنظرم رسیدگی میشود. اگرهم قرار رد دادخواست تایید شود که نتیجتا با پرداخت تمام هزینه های دادرسی اصلا رسیدگی مجددی هم به پرونده ام صورت نمیگرد و تمام.

  34. کریمی گفته :
    13:56 1397/09/19

    رفتار بعضی از کارمندان دیوان عدالت اداری بسیار بد است و فقط در خور شخصیت خودشان است لطفا اگر صلاحیت و قدرت اینو دارید که کارمند سالاری نشود بشدت برخورد شود.

  35. احمد قشمیان گفته :
    20:31 1397/11/01

    این سامانه مشکل دارد
    بارها سعی کردم ولی نمیتوانم وارد شوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − یک =

لینک کوتاه :

عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!