0

تولیدکنندگان در پیچ و خم بروکراسی برای دریافت مجوز

مجوزهای کسب و کار, مجوز فعالیت

فضای کسب و کار کشور در شرایط خوبی نیست. با اجرای پنجره واحد بروکراسی اداری کاهش پیدا کرده و مجوزها برای تولیدکنندگان به راحتی و با سرعت صادر می‌شود.

محمدحسین فرهنگی اظهار کرد: مشکلات واحدهای تولیدی و آنچه بانک‌ها برای آنها ایجاد کرده اند همچنین مسائلی که خود مجموعه‌های مرتبط با بازار دارند اعم از واردات و صادرات  شرایط خوبی ندارند و همین باعث شده تا بر فضای کسب و کار تاثیر منفی بگذارند.

نماینده مردم تبریز, آذرشهر و اسکو اضافه کرد: بخشی از مشکلات هم به رکود اقتصادی در کشور بر می‌گردد که بر فضاهای کسب و کار در کشور سایه انداخته است.

فرهنگی در خصوص راهکار رهایی از مشکلات و اقدام مجلس نیز گفت: فعال شدن دولت در فضای کسب و کار و اجرای کامل قوانینی که تا به امروز به درستی و کامل اجرا نشده می‌تواند مشکلات را تسهیل کند چرا که برخی قوانین و مقررات دولت و پیش بینی نوسانات ارز موانعی را ایجاد کرده که فضای کسب و کار و دریافت مجوز برای بنگاه‌ها را با مشکل مواجه کرده که باید اصلاح شود.

نماینده مردم تبریز, آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به ضرورت اجرای پنجره واحد، گفت: با وجود اینکه نبود پنجره واحد موانع بسیاری برای تولیدکنندگان ایجاد می‌کند اما در حال حاضر به صورت ناقص در کشور اجرایی می‌شود، البته دولت معتقد است یکی از دلایل اصلی اجرایی نشدن پنجره واحد عدم همکاری دستگاه‌های مختلف است.

منبع:فارس

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    13 − 7 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!