0

پیامک های ارسالی قوه قضاییه با عنوان adliran معتبر است

دسته بندی ها : افتا AFTA, قوه قضاییه 8 آذر 1400 کارشناس سایبرلا 418 بازدید
ارسال پیام در فضای مجازی, مزاحمت پیامکی, ایمیل

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز گفت که با سیاست جدید، کلیه پیامک های ارسالی سامانه های قوه قضاییه به جای شماره، با عنوان adliran خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مهدی شمسی، معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان البرز، در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه از امروز کلیه پیامک های ارسالی از طرف سامانه های قضایی با عنوان adliran  adliran است، گفت: این موضوع شامل کلیه سامانه های قضایی از قبیل ثنا، ابلاغ، نظرسنجی و اطلاع رسانی است و پیام ها به صورت ماسک و با نام ADLIRAN به دست مخاطبین می‌رسد.

وی افزود: قبل‌تر به دلیل اینکه شماره های پیامکی قوه قضاییه برای مردم ناشناخته بود، شکایات و گزارشات زیادی از ارسال پیامک های جعلی دریافت می کردیم که موجب کلاهبرداری و دریافت مبالغی از مردم می‌شد.

معاون فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان البرز گفت: با تغییر حالت نمایش سرشماره‌های پیامکی قوه قضاییه با کلمه ADLIRAN، مردم به پیامک های ارسالی از شماره های همراه یا شماره های عمومی دیگر، توجهی نکنند.

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!