0

ادعای پنتاگون: سیم کارت تفنگداران آمریکایی در ایران جا مانده است!

دسته بندی ها : جنگ سایبری 29 دی 1394 796 بازدید

پنتاگون مدعی شد، ایران تمامی اموال تفنگداران نیروی دریایی دستگیر شده را بازنگردانده است.

به گزارش ایسنا به نوشته روزنامه واشنگتن پست، ۱۰ سرباز نیروی دریایی آمریکا روز ۱۲ ژانویه در آب‌های خلیج فارس در نزدیکی جزیره فارسی که محل استقرار چندین پایگاه ایرانی است، توسط نیروی دریایی این کشور دستگیر شدند، مقامات ارتش آمریکا گفتند که قایق نیروی دریایی به دلیل مشکل فنی به سمت آب‌های ایران منحرف شده و پیش از آن در مسیر بحرین تا کویت در حرکت بوده است. این سربازان یک شب را در بازداشت بودند.

وزارت دفاع آمریکا پس از آزادی این سربازان بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرد که تفنگداران نیروی دریایی در سلامتی کامل هستند. ایران تمام اموال و اسلحه‌های آن‌ها را بازگردانده اما دو سیم کارت دیجیتال را از آنها ضبط کرده است.

به نوشته این روزنامه آمریکایی، پس از ورود آمریکایی‌ها به آب‌های ایران دو قایق ایرانی مسلح به سمت قایق‌های آمریکایی می‌آیند و به آن‌ها هشدار می‌دهند. هیچ شلیک گلوله‌ای در این میان انجام نشده است و سربازان در آرامش توسط نیروهای ایرانی مستقر در جزیره فارسی دستگیر شده بودند.

این ۱۰ نفر صبح روز پس از بازداشت در قایق‌های خودشان آزاد شدند و سپس توسط هلیکوپترهای آمریکایی به ناو آمریکایی مستقر در این منطقه منتقل شدند.

Soal

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × دو =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!