0

اطلاعیه پلیس فتا : رسیدگی به تخلفات آشکار بر عهده ما نیست

دسته بندی ها : پلیس فتا 7 بهمن 1394 مدیر سایبرلا 1724 بازدید

سایت پلیس فتا در مطلبی نوشت: هر چند پلیس فتا هشدارها و توصیه های زیادی در این خصوص داده است و کاربران را منع کرده که عکس و تصاویر شخصی و خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر کنند.

اما شاهد افزایش انتشار عکس، کلیپ و … خصوصی از سوی کاربران در فضای مجازی هستیم. نکته مهم اینجاست که رسیدگی به این دست پرونده ها با توجه به قانون و مشخص بودن شاکی و متشاکی بر عهده پلیس امنیت می باشد و پلیس فتا نمی تواند دخالت نماید.

ولی پلیس فتا با توجه به مشکلات پیش امده تلاش نموده در سیاست های پیشگیرانه خود، کاربران را نسبت به این امر آگاه سازد و در هشدارهای خود به این موضوع پرداخته است. ضمن آنکه در کارگاهها، همایش ها و نمایشگاهها نیز در این خصوص اطلاع رسانی گسترده شده است.

و باز به تمامی کاربران عزیز فضای سایبر توصیه می کنیم از بار گذاری هرگونه عکس، تصویر و کلیپ شخصی و خصوصی که می تواند از سوی مجرمان سایبری مورد سو استفاده قرار گیرد خودداری نمایند و اگر تا کنون عکس و کلیپ شخصی و خصوصی در شبکه های اجتماعی یا سایت ها بار گذاری کرده اند، بهتر است اقدام به حذف آن از شبکه های اجتماعی یا سایت ها بنمایند.

نمونه ای از خیرهایی که از اقدامات پلیس فتا توسط سایت ها انتقاد شده، در صورتی که این گونه موارد به عهده پلیس فتا نبوده و نیست.

و همچنین تاکید میکنیم خبرهایی از این دست و پی گیری اینگونه موارد به عهده پلیس فتا نیست، زیرا شاکی و متشاکی شناخته شده اند و باید به پلیس امنیت اخلاقی مراجعه گردند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1 + 5 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!