0

هشدار پلیس فتا در خصوص خرید اینترنتی بلیط

رئیس پلیس فتا یزد گفت: یکی از ترفندهای کلاهبرداران اینترنتی فروش تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین است، از این رو مراقب کلاهبرداران اینترنتی در ایام تابستان باشید.

به گزارش سایبرلا به نقل از پلیس فتا، سرهنگ “حسین رضایی” در خصوص کلاهبرداران اینترنتی در پوشش تورهای مسافرتی هشدار و نکاتی را به شهروندان متذکر شد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ترفندهای کلاهبرداران اینترنتی فروش تورهای مسافرتی با قیمتی بسیار پایین است، از این رو مراقب کلاهبرداران اینترنتی در ایام تابستان باشید.

رضایی گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانه هموطنان به دنبال برنامه ریزی برای سفر هستند و بازار خرید و فروش بلیط و تورهای مسافرتی داغ می باشد در همین راستا شرکت های مختلف گردشگری در حال تبلیغات وسیع و گسترده برای تورهای مسافرتی خود هستند که افراد سودجو نیز از طریق مختلف اقدام به کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: یکی از ترفندهای کلاهبرداران در این زمینه فروش بلیط از طریق سایت های اینترنتی تقلبی است و با توجه به این موضوع که برای خرید بلیط به صورت اینترنتی نیاز است کاربران اطلاعات شخصی و مالی خود را وارد سیستم کنند از این رو کلاهبرداران از این فرصت سو استفاده کرده و به ربایش اطلاعات افراد دست می زنند

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده − 10 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!