0

درخواست کارزار اینترنتی فعالان رمزارز توسط دولت پذیرفته شد

پرداخت الکترونیکی و اینترنتی

درخواست کارزار اینترنتی فعالان بازار رمز ارزها توسط دولت پذیرفته و نامه‌ای برای انجام اقدامات لازم به بانک مرکزی ارسال شد.

درخواست این کارزار مشترک که توسط انجمن فین‌تک، بلاک چین و نظام صنفی رایانه‌ای در خصوص جلوگیری از مسدود سازی درگاه های پرداختی برای فعالان رمزارز راه اندازی شده و توسط بیش از ۶۰هزار نفر امضا شده بود، پذیرفته شد و محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور نامه‌ای را برای انجام اقدامات لازم به بانک مرکزی ارسال کرد.

نامه‌ هفته گذشته محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس مبنی بر مسدودسازی درگاه های پرداختی به روی پرداخت های بازار رمز ارزها، نگرانی هایی جدی برای فعالان این حوزه ایجاد کرد. در همین رابطه سه انجمن فعال در حوزه رمزارزها، کارزاری برای گرفتن مهلتی سه ماهه ایجاد کردند.

انجمن فین‌تک، انجمن بلاکچین ایران و نظام صنفی رایانه ای کشور در نامه‌ای که خطاب به رئیس جمهور نوشتند، خواستار جلوگیری از انسداد درگاه صرافی های رمز ارز داخل کشور شده و اعلام کردند: «کارشناسان و صاحب نظران اقتصادی باور دارند که برخورد قهری و غیرمسئولانه و انسداد بسترهای شفاف و قابل نظارت موجود در عمل مصداق بارز خود تحریمی و به معنی توقف تمامی فعالیت های شفاف و قانونی این حوزه است و تضعیف این صنعت استراتژیک می‌تواند یکی از بازوهای قدرتمند ایران در عرصه‌های بین‌المللی را با آسیب‌های جبران‌ناپذیری بر پیکره اقتصاد روبه‌رو کند.»

منبع: پیوست

اخبار مرتبط: درخواست کمک فعالان رمز ارز از رئیس جمهوری

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 + 1 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!