0

ولوو اولین و بزرگترین قرارداد تحویل خودروهای اتوماتیک را منعقد کرد

ولوو و اوبر، دو شرکت بسیار بزرگ در حوزه اتومبیل، روز دوشنبه توافقی را امضا کردند که به موجب آن ولوو متعهد شده است 24 هزار خودروی اوتوماتیک را تحویل شرکت اوبر بدهد، این قرارداد در حالی امضاء شد که اولین و بزرگترین قرارداد تولید و توسعه خودروهای خودکار به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری بااقتصاد به نقل از وال استریت ژورنال، دو شرکت بزرگ در حوزه اتومبیل یک توافق تاریخی را با یکدیگر امضاء کردند که بر مبنای آن شرکت ولوو تعهد کرده است که 24 هزار خودروی خودکار را برای شرکت اوبر فراهم کند. قرار است که این توافق از سال 2019 به بعد اجرایی شود.

در این توافق که روز دوشنبه علنی شد درباره مسائل مالی هیچگونه حرفی زده نشد. مالک شرکت ولوو ژیانگ گیلی گروپ هست. چنین توافقی طبق آمارهای سال 2016 حدود 4.5 درصد کل فروش کنونی شرکت ولوو را تشکیل می‌دهد.

طبق گفته یک منبع آگاه که از نزدیک با فعالیت‌های شرکت ولوو آشنا است، ارزش این قرارداد حدود یک میلیارد دلار است.

وال استریت ژورنال همچنین گزارش داده که صنعت اتومبیل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ فناوری در حال کار بر روی ربات خودرو در آینده هستند، اما هنوز کل تکنولوژی مورد نیاز و چهارچوب‌های حقوقی و مقرراتی لازم برای عملی کردن این طرح‌ها فراهم نیست، اما با این حال این صنایع با اطمینان پیش‌بینی کرده‌اند که شرکت‌ها در سال‌های آینده یعنی کمتر از یک دهه، چنین اتومبیل‌هایی را بر روی خیابان  خواهند فرستاد.

سایر تولیدکنندگان اتومبیل که چنین قراردادهایی را امضا کرده‌اند وسعت و ابعاد آنها بسیار کوچک است و برای تولید و توسعه اتومبیل‌های خودکار بسیار خاص و ویژه هستند، اما توافق روز دوشنبه بین ولوو و اوبر یکی از بزرگترین توافقات انجام شده بین دو شرکت بزرگ در تولید تعداد زیادی از اتومبیل‌های واقعی بدون راننده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × سه =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!