0

وزیر ارتباطات: پیشنهاد ایران درباره تجارت الکترونیک در اجلاس جهانی پست تصویب شد

دسته بندی ها : تجارت الکترونیک 12 مهر 1395 مدیر سایبرلا 693 بازدید
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران در رابطه با پست و تجارت الکترونیک در ‘اجلاس جهانی پست ‘ در استانبول خبر داد.
تسنیم: محمود واعظی در حاشیه اجلاس جهانی پست در استانبول گفت: پست در سال‌های اخیر همگرایی خوبی با الکترونیک و فناوری اطلاعات داشته است؛ بر همین اساس ایران پیشنهادی در این رابطه در اجلاس مطرح کرد که مورد تصویب کشورهای شرکت کننده قرار گرفت.
وی با اشاره به حضور 140 کشور در این اجلاس عنوان کرد: این اجلاس 20 روز طول خواهد کشید و هیات ایرانی نیز در این 20 روز در این اجلاس فعالیت خواهد داشت.
وزیر ارتباطات گفت: این اجلاس چهار سال یکبار برگزار می‌شود و در هر دوره دبیر کل، کمیته‌ها و شوراهای آن تغییر می‌کند.
او افزود: تصمیم‌هایی که در این اجلاس گرفته می‌شود در تمام کشورها در طول چهار سال پس از تصویب مجالس کشورها باید اجرایی شود، در ایران نیز تصمیمات دوره قبل پس از تصویب در مجلس شورای اسلامی اجرایی شد.
واعظی درباره روابط دو کشور ایران و ترکیه نیز گفت: ایران و ترکیه به عنوان دو کشور همسایه باید برای همکاری هر چه بیشتر در زمینه‌های مختلف تلاش کنند.
مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    2 × پنج =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!