0

وزیر ارتباطات: بلاک چین به عنوان یک واقعیت خواهد آمد

دسته بندی ها : فناوری اطلاعات 12 خرداد 1397 مدیر سایبرلا 354 بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش بانک مرکزی با گلایه تلویحی از مسئولینی که پیشرفت تکنولوژی را درک نکرده اند، در با اشاره به بلاک چین آن را واقعیتی اجتناب ناپذیر خواند.

به گزارش ارز دیجیتال، به هرحال بلاک چین به عنوان یک واقعیت خواهد آمد.

محمد جواد آذری جهرمی افزود: نکات مثبت و بی نظیری در تکنولوژی بلاک چین وجود دارد و البته به خوبی می دانیم که در کنار آن، هر تغییر و تحولی تهدیداتی هم برای مجموعه ها دارد.

وی افزود: هر مجموعه ای به لحاظ دینامیک سیستم باید از یک نقطه پایدار حرکت کند و به نقطه پایدار بعدی برسد که البته طراحی این مسیر حرکت، خود یک هنر بزرگ است.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: لازم است پیشرو باشیم، مزایا را بگوییم و در کنار آن مراقب معایب هم باشیم. باید به مردم آگاهی بدهیم.

وی در پایان یادآور شد: مردم به جای خود، امروز بسیاری از مسئولان ما هم با این مفهوم آشنا نیستند.

وزیر ارتباطات و ‌فناوری اطلاعات یکی از مسئولیت های فعالان‌ حوزه مالی و ‌بانکداری را پرداخت به این موضوع و‌ ترسیم نقشه حرکت به سمت بلاک‌ چین دانست و گفت: بنا به آمار غیر رسمی تبادلات بیت کوین ها در صرافی ها در جریان است و امروز که ۵۰ درصد از ارزش آن کاسته شده مردم چقدر ضرر کردند و‌ چقدر ارز از کشور خارج شده است.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    پنج × یک =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!