0

وزارت اطلاعات باند کلاهبرداری ارز «کینگ مانی» را دستگیر کرد

دسته بندی ها : ارز دیجیتالی - کریپتوکارنسی 7 مهر 1400 مدیر سایبرلا 428 بازدید
وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران - واجا

وزارت اطلاعات در اطلاعیه ای اعلام کرد: یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت و عناصر آن دستگیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات، با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) یکی از بزرگترین شبکه‌های سازمان‌یافته کلاهبرداری در سطح کشور شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

این باند با فریب افکار عمومی و تشویق افراد به خرید و سرمایه‌گذاری در رمز ارز مجعول «کینگ مانی»، مبالغ هنگفتی را از زیر مجموعه‌های خود کسب کرده و با ایجاد نوسانات ساختگی در قیمت رمز ارز ادعایی، اقدام به خرید و فروش آن کرده است.

در این عملیات اعضا این باند با حکم مرجع قضایی دستگیر و به‌دلیل تعداد زیاد مالباختگان، پرونده آنان در سیر مراحل قضایی است.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار به سوداگران و کلاهبرداران حوزه‌ رمز ارزها، به اطلاع مردم شریف ایران می‌رساند که به‌دلیل وجود مخاطرات سرمایه‌گذاری در این قبیل بازارها، توجه بیشتری کنند.

مدیر سایت سایبرلا
مدیر سایبرلا

مدیر سایت سایبرلا

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    چهار × 3 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!