0

مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر وبینارهای تخصصی برای حمایت از کسب وکارها برگزار می‌کند

دسته بندی ها : کسب و کار 22 تیر 1399 کارشناس سایبرلا 425 بازدید
ایده استارتاپ, کسب و کار اینترنتی, نوآوری و خلاقیت

مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با هدف حمایت هر چه بیشتر از ایده های نوآورانه و رشد کسب و کارهای کوچک، وبینارهای تخصصی «با همدلی برای راهکار آفرینی» را برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی سامسونگ این وبینارها در هفت دوره و به منظور آشنایی شرکت‌کنندگان با مفاهیم و اصول کاربردی و ضروری راه‌اندازی یک استارت آپ و کسب و کار برگزار می‌شود.

این وبینارها در هفت دوره تخصصی استارت آپ ناب، بوم‌ ناب، اعتبار سنجی ایده تا محصول، بازاریابی دیجیتال، نحوه ارائه، تیم‌ سازی و استراتژی بازاریابی، توسط اساتید و مربیان مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر ارائه می‌شود.

شرکت‌کنندگان با حضور در این دوره‌ها می‌توانند ضمن برطرف کردن کاستی‌ها و نقاط ضعف ایده‌های خود در طی یک دوره یک تا دو ماهه با مفاهیم مدیریتی، پیاده‌سازی تئوری‌های مرتبط در پروژه‌ها، سازمان‌دهی تیم‌‌ها و… آشنا شوند.

تمامی دوره‌ها به شکل رایگان و در راستای مسئولیت اجتماعی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برای حمایت هرچه بیشتر از ایده های نوآورانه و استارت‌ آپ ها ارائه می‌شود. ظرفیت حضور در وبینارها ۶۰۰ نفر است. این مجموعه وبینارها در طول دو ماه برگزار می‌شود و دوره زمانی ثبت‌نام هر کدام یک هفته پیش از آغاز هر دوره شروع می‌شود.

کمپین «با همدلی برای راهکار آفرینی» در ادامه دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ امیرکبیر و در راستای مسئولیت‌های اجتماعی این مرکز برای حمایت همه‌جانبه از تیم‌های استارت‌آپی در دوران کنونی پایه‌ریزی شده است.

علاقه‌مندان به حضور در این وبینارها می‌توانند از طریق صفحه ویژه کمپین «با همدلی برای راهکارآفرینی» در وبسایت مرکز کارهای ثبت‌نام خود را انجام دهند.

منبع: پیوست

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    6 + 4 =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!