0

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: هیچ اپراتوری حق افزایش تعرفه را ندارد

حقوق اینترنت و فضای مجازی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هیچ اپراتوری به بهانه افزایش دو درصدی حق السهم دولت در بودجه ۱۴۰۱ حق افزایش تعرفه اینترنت را نخواهد داشت.

عیسی زارع پور در حاشیه بازدید از نمایشگاه ظرفیت شبکه ملی اطلاعات و توانمندی داخل برای توسعه شبکه فیبر نوری در جمع خبرنگاران گفت: هیچ اپراتوری به بهانه افزایش دو درصدی حق السهم دولت، حق افزایش تعرفه اینترنت را ندارد.

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات تعرفه ها را اعلام می‌کند و متناسب با اعلام این سازمان حق تغییر نرخ ها وجود خواهد داشت.

زارع پور گفت: دو درصد افزایش حق السهم دولت عددی نیست که اپراتوری بخواهد به خاطر آن قیمت ها را تغییر دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته حق السهم دولت در بودجه ۱۰ درصد افزایش یافت که البته مشمول خیلی از اپراتورها نشد، ادامه داد: هم اکنون این افزایش دو درصد نباید بهانه ای باشد برای اینکه افزایش نرخی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات اتفاق بیفتد.

وزیر ارتباطات اظهار داشت: طبق روالی که وجود دارد، تعرفه ها اصلاح خواهد شد اما ربطی به این افزایش ندارد ما در حال پیگیری از شورای نگهبان هستیم که این دو درصد که در بودجه سال ۱۴۰۱ از حق السهم دولت از محل درآمد اپراتورها افزایش می‌یابد، کسر شود.

منبع: مهر

مطالب مرتبط: معاون وزیر ارتباطات خبر داد: اصلاح تعرفه اینترنت در سال ۱۴۰۱

عباسی - کارشناس سایبرلا
کارشناس سایبرلا

سلام. من عباسی هستم! یکی از همکاران بخش تولید محتوای سایبرلا. علاقمند به حوزه حقوق فناوری اطلاعات هستم و علاوه بر فعالیت در حوزه مسائل حقوقی, به مباحث حوزه امنیت اطلاعات و فناوری های نوین هم علاقه دارم.

برای مشاهده مطالب سایت از طریق کانال تلگرام می توانید عضو کانال سایبرلا شوید! عضویت در کانال تلگرام

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد. چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

نظرات کاربران

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    یازده + شانزده =

    لینک کوتاه :

    عضویت در خبرنامه ویژه مشتریان سیگما پلاس

    با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!